Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Er redd jeg har lekt meg for mye med å gjøre bildet skarpere, eller klarere. Men men. Et gammelt snapshot portrett mens jeg lekte papparazzi på jobben Portrait - Sandra by Sigve Kjønnøy, on Flickr Endret 12. oktober 2012 av Alt-Ctrl 5 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fall by Bjørnli Foto, on Flickr Høst 4 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 I dag samarbeidet været: (også dagens valg i oktoberfesten min) 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Joachim Vadseth Skrevet 12. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2012 Stars by Joachim Vadseth, on Flickr 10 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Pentax K20D, FA43mm Ltd f/16 0,8 sek lukkertid ISO 100 Lekkert; artig at et bilde som ikke har noe klart" fokus/interessepunkt" allikevel er interessant. Men muligens litt vel mye oppskarpet? 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 ble likegreit flere bilder; Colours by Bjørnli Foto, on Flickr Luna by Bjørnli Foto, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Også det mer moderne Mekonomen var intressant å ta bilde av: Mekonomen by Helena Normark, on Flickr Fikk denne i fullstørrelse av Helena i kveld for å kunne skrive den ut. Ville gjerne teste fargene i bildet. Og bildet gjorde seg godt på utskrift også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fikk denne i fullstørrelse av Helena i kveld for å kunne skrive den ut. Ville gjerne teste fargene i bildet. Og bildet gjorde seg godt på utskrift også. Det tviler jeg ikke på - HelenaN er rå på å ta gode bilder av hverdagslige ting. Med stålkontroll på eksponeringen. 3 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Suverent bilde, HelenaN: prøvd å selge det til mekonomen? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fikk denne i fullstørrelse av Helena i kveld for å kunne skrive den ut. Ville gjerne teste fargene i bildet. Og bildet gjorde seg godt på utskrift også. Det tviler jeg ikke på - HelenaN er rå på å ta gode bilder av hverdagslige ting. Med stålkontroll på eksponeringen. Helt enig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 I dag besøkte HKH Kronprins Haakon og den finske presidenten Sauli Niinistö Universitetet i Tromsø for å møte studenter, lærere og se nærmere på forskning og muligheter, med spesielt fokus på Nordområdene. Biler og studenter venter på at statsbesøket skal komme ut av bygget Rektor Jarle Aarbakke og president Sauli Niinistö HKH Kronprins Haakon Et i svart-hvit av HKH Kronprins Haakon 1 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fall has arrived by Jonas Grimsgaard Stordammen, 630 m.o.h. by Jonas Grimsgaard Starnight - 30min exposure by Jonas Grimsgaard Bells by Jonas Grimsgaard De siste bildene jeg har tatt og jobbet med. Nylig fått meg ett ND2-400 filter. Det må mestres for å få gode resultat, men er stort sett fornøyd med dette filteret. Det er morsomt å jobbe med ッ 9 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 I dag besøkte HKH Kronprins Haakon og den finske presidenten Sauli Niinistö Universitetet i Tromsø for å møte studenter, lærere og se nærmere på forskning og muligheter, med spesielt fokus på Nordområdene. Litt morsomt, akkurat kommet hjem i fra en av de avbildedet. Kveld med landskap og fifa hos en av livaktene på bildet. Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Fra oktoberfesten, har blitt lite tid til fotografering i det siste Under the sofa by Morten Rødahl, on Flickr Endret 13. oktober 2012 av Morten A.R 8 Lenke til kommentar
CoalPX Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Bildene er tatt på to forskjellige kvelder og begge bildene er tatt med Canon EOS 600D Dette er tatt med en lukkertid på 6 sekunder for å få til de myke formene Dette var tatt med en lukker tid på 1/20 Endret 13. oktober 2012 av christian122333 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Fra reglene for posten i førsteposten: Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) I dag besøkte HKH Kronprins Haakon og den finske presidenten Sauli Niinistö Universitetet i Tromsø for å møte studenter, lærere og se nærmere på forskning og muligheter, med spesielt fokus på Nordområdene. Litt morsomt, akkurat kommet hjem i fra en av de avbildedet. Kveld med landskap og fifa hos en av livaktene på bildet. Herlig! Verden er liten eller hva? Endret 13. oktober 2012 av Natrich Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Dividalen and River by Fredrick Fjeldsbø Photography, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå