Bedhead Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hei. Spørsmålet mitt handler om akkurat det som står i tittelen. Når jeg prøver å kjøre programmer (hvilket som helst, de som har virket tidligere og..) så får jeg det opp, uansett. Dermed får jeg ikke kjørt programmet/programmene. Jeg har googlet det, men det som kommer opp som svar endrer ingenting hos meg. Altså, jeg får opp det Auto Import Class-vinduet, og jeg har prøvd å trykke på alt som går der.. og ingenting skjer. Programmet kjører ikke, og vinduet popper bare opp igjen.. Any ideas what to do? Grådig irriterende særlig med tanke på innleveringer osv. Supertakknemlig for svar Lenke til kommentar
Persn Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Her kan det være lurt og nevne hvilken IDE du bruker. Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Selvfølgelig, trodde jeg hadde nevnt det inni... Drjava. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Få se kode som ikke vil kjøre, så kan vi se om det er noe feil der. Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Få se kode som ikke vil kjøre, så kan vi se om det er noe feil der. Tingen er at det gjelder alle filer Tidligere leverte oppgaver osv. Prøvde til og med å lage et nytt program som bare skrev ut en setning, men det gikk heller ikke. Lenke til kommentar
Kiff Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Du kan prøve å slette (rename) configen til drjava og se om det hjelper. På linux er det ~/.drjava. På windows vil jeg tippe den ligger på c:\users\<dittbrukernavn>\.drjava Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå