Daggy Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei! Har akkurat kjøpt meg live starter kit i sverige. Og jeg lurte på hvilket spill som er det beste live spillet til dags dato? Hadde også vært kult å få kontakt med noen norske spillere. Blir litt lei av motogp demoen liksom Lenke til kommentar
roolf Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Return to Castle Wolfenstein er vel det spillet som regnes som best på Live for tiden. Jeg synes i alle fall at spillet er helt konge på Live. Det var forresten først da jeg begynte å spille dette at det ble et poeng med headset og mikrofon. Tipset forutsetter dog at du liker FPS-spill da. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Ja nettopp, det var det. Har ikke helt troa på det på konsoll. Moto GP 2 har jeg veldig lyst. Sinnsyk fartsfølelse.. Men så er det dette med penger! Lenke til kommentar
roolf Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Tja, Halo funker jo greit som et FPS på konsoll. Jeg må jo innrømme at jeg ikke er like presis med en kontroller som med mus/tastatur, men siden alle andre stiller på samme vilkår, går det greit. MotoGP2 blir sikkert bra. Inntil videre liker jeg likevel skytespill best. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Midtown Madness 3 er jo LIVE og Mech assault 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå