tomsi42 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Stilig med L komposisjonen i de to siste. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Takk for tilbakemeldinger folkens! Det har vært hektiske dager i det siste og en lite fotoinspererende helg, så det har blitt endel nødbilder... Satser på å komme sterkere tilbake nå snart! 18. Shuffleboard og øl 19. Vind i seilene 20. APS 21. Lommelykt og lighter Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 He, he. Rimelig stusselig utsikt gjennom det vinduet ja. "Shuffleboard og øl" må være min absolutte favoritt så langt. Veldig bra bruk av billedflaten og solid action-look med den lukkertiden. Flott og fortellende. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Enig med k.n.b her. Shuffleboard og øl ble bra. Liker sorthvittkonverteringen. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Må si meg enig her, ølbildet funker fjell. Flott i s/h. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Stiller meg i køen for å like Shuffleboard og øl. (bildet var også godt ) Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Stilig med L komposisjonen i de to siste. Takker! Det ble mest brukt som en løsning for å finne en "ren" måte å gi et kreativt uttrykk på. He, he. Rimelig stusselig utsikt gjennom det vinduet ja. "Shuffleboard og øl" må være min absolutte favoritt så langt. Veldig bra bruk av billedflaten og solid action-look med den lukkertiden. Flott og fortellende. Tusen takk. Det er visst flere som liker det, og det er jo hyggelig! Enig med k.n.b her. Shuffleboard og øl ble bra. Liker sorthvittkonverteringen. Takker! Skal sies at jeg tar alle bildene i jpeg+raw, og de dagene jeg tar S/H (annenhver dag) så tar jeg bildene i s/h, og unngår konverteringen i ettertid. Skulle jeg ha lyst på dem i farger så har jeg jo raw-filene Må si meg enig her, ølbildet funker fjell. Flott i s/h. Stiller meg i køen for å like Shuffleboard og øl. (bildet var også godt ) Jeg er ingen motstander av hverken øl eller shuffleboard. Men man kan nesten ikke spille det siste uten å drikke det første. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Øl og Shuffleboard = moro, definitivt! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 22. Frikort Desverre fikk jeg ikke anledning til å ta bilder denne dagen... Ikke engang et "nødbilde"... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Enit i at Shuffleboard og øl ble veldig bra og kreativt. Spennende med den uskarpe armen og de mörke tonene. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) 23. Almost Ryanair To andre versjoner som kanskje beskriver mer, og som nesten ble valgt: Katapult 1 Katapult 2 Endret 24. oktober 2012 av FunFact Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 24. Lys inne, lys ute Her er en annen variant: Syntes denne varianten var finere, men desverre litt uskarp... Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det var to spennende lampebilder, usikker hvilken jeg likte best så jeg sier som Ole Brumm "Ja takk, begge deler". Veldig pene farger og en interessant tapet. Tror bildene kan ha godt av å henge ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Liker best det valgte den 24., kanskje fordi det røde ble for intenst i spoileren. Fine vertikale linjer. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Liker fargetonene og linjene i 24 bildet, ble bra detta. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 25. Moder jord tar hevn To bilder som ikke ble valgt... 26. Frikort... 27. Frosk 28. Frikort... 29. Spillkveld vs realitet 30. Bamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå