eriknor Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Läckö Slott, Vänern, Sverige Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
1000000 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg hadde nok valgt å fjerne bakken på denne siden av vannet og kutte av bildet ved de to trærne på høyresida siden det er for mye høylyshet der Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Praktfullt motiv, som forteller om det som en gang var en stormakt i vårt område av verden. God komposisjon, med speilingen og litt grønn forgrunn på denne siden. Vakkert, vekslende lys, som ikke ødelegger hovedmotiv med slagskygger ol. Synes lysinnfallet fra høyre er viktig for bildets helhetlige uttrykk. Flott, og fra Skandinavia uvanlig bilde. Lenke til kommentar
1000000 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Praktfullt motiv, som forteller om det som en gang var en stormakt i vårt område av verden. God komposisjon, med speilingen og litt grønn forgrunn på denne siden. Vakkert, vekslende lys, som ikke ødelegger hovedmotiv med slagskygger ol. Synes lysinnfallet fra høyre er viktig for bildets helhetlige uttrykk. Flott, og fra Skandinavia uvanlig bilde. Så du syns det er fint med det høylyset som her kommer inn på høyresida? Jeg skyr å få det på mine bilder! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg hadde nok valgt å fjerne bakken på denne siden av vannet og kutte av bildet ved de to trærne på høyresida siden det er for mye høylyshet der Høylysene til høyre skylds nok at jeg dro litt for hardt i kontrastspaken på denne versjonen. Å kutte til høyre og dermed midtstille slottet, er ikke noe alternativ. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Praktfullt motiv, som forteller om det som en gang var en stormakt i vårt område av verden.God komposisjon, med speilingen og litt grønn forgrunn på denne siden.Vakkert, vekslende lys, som ikke ødelegger hovedmotiv med slagskygger ol. Synes lysinnfallet fra høyre er viktig for bildets helhetlige uttrykk.Flott, og fra Skandinavia uvanlig bilde. Takk for det. Ikke så mange av disse i Scandinavia, nei . Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Takker for flott bidrag til temadagen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg