G27 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ja, det var det jeg mente. De to spillerne som fortsatt er på lån i klubben min, var allerede på lån når jeg tok over klubben. Dette gjelder visst for spillere som andre klubber har lånt ut også. Jeg har f.eks. hele tiden vært interessert i Sio, som eies av Wolfsburg, men var på lån hos Augsburg første sesong. Han er fortsatt på lån hos Augsburg, enda han har gått fra 73 til 79 overall og ville vært en av, om ikke den, beste spissen i Wolfsburg nå. Det vil si, jeg hadde jo kjøpt han om jeg kunne. Meget, meget irriterende. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Prøv å spill litt utover sesongen, mine spillere gikk som sagt ikke tilbake før i November. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Herlig. Fikk hentet en 18 årig spiss på free transfer med 75 i overall. Tror han har alt som trengs for å bli en klassespiss. 5* skills og 4* WF er i tillegg fett. Snakk om billig. Fikk også kjøpt Kalas for 3 800 000 pund, og han har 85 potensial. Gikk utrolig nok ikke opp en eneste rating gjennom forrige sesong. Kjøpte også Cragno, som du anbefalte, men for øyeblikket prøver jeg å signere Mihaylov fra Twente, da jeg ikke føler Cragno er god nok før førstelaget enda. Skal prøve å få kloa i Eikrem også, selv om han er dyr og egentlig ikke en spiller jeg burde prioritert. Vil ha noen norske på laget ) Noen høyrebacker å anbefale? Kjøper jeg Eikrem har jeg egentlig ikke så mye penger å friste med, men regner med jeg kan kjøpe en med litt potensialet ihvertfall. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har lånt en høyreback fra Tottenham, tror han heter Smith til etternavn, eller noe. Jeg skrev om han for noen sider tilbake, tror jeg. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Kjøpte Zeffane fra Lyon jeg. Billig og superrask. 97 acc og 98 sprint speed. Sykt. Må si at jeg koser meg med karrieren, men det er ting som irriterer meg. De to nevnte bugene i de andre innleggene, og det at styret vil at jeg skal VINNE League 1, første sesong etter opprykk fra League 2. Hva faen er det for noe? Det er jo et så urealistisk mål at det stinker. Hadde vært greit om de mente jeg skulle vinne en cup, men ligaen? I tillegg synes jeg spillerne blir overdrevent enkelt rask. Kjøpte White (LB) i første sesongen, og da hadde han 92 Acceleration og 90 sprint speed. Nå har han 96 på begge. Merker det på mange andre spillere også. Virker som om alle som spillerne med over 90 i pace fra før kan bli Bolt etter noen sesonger. Lurer på om de en gang når 99 på noe, for da begynner det å bli altfor dumt. Endret 17. november 2012 av G27 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Dobbelpost :o Er helt på trynet hvor ofte spillere får brekt ankel og må ut i 3-4 måneder. Begge midtstopperne mine har nettopp fått det, to kamper ifra hverandre. Kalas, brakk ankelen i sin første kamp for meg i starten av sesong nr. 2, og var ute i tre måneder. Nå, i første kamp i Januar brekker han ankelen igjen. Det har i tillegg vært mange ute med langtidsskade for meg, alle med brekte kroppsdeler og da spesielt ankelen... Begynner å gå lei akkurat det. Har merket at det alltid kommer i luftdueller også, så fra nå av skal jeg aldri mer løfte ballen inn i feltet!!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Jeg opplever det samme. Har spilt ca. 230 kamper og absolutt alle skadene jeg har opplevd, absolutt alle(!), har kommet etter en hodeduell. Og det er alltid den samme skaden, enten vrikker han ankelen eller så lander han på skulderen. Det skjer ofte også, jeg får kanskje 5-6 3-månedersskader hver sesong. Tilslutt ble jeg så lei at jeg slo av kampen når en skade oppstod Skal leke meg litt med slideren for både hyppigheten og alvorlighetsgraden av skadene. Det som frustrerer meg mest, er det at computeren, etter 230 kamper, ennå ikke fått mer enn 3 skader. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg har opplevd at computeren har fått et par skader også, men ikke i nærheten av det samme antallet. Om det er langvarige skader vet jeg ikke, men kampen har blitt stoppet og de har blitt byttet ut. De lånte spillerne jeg pratet om tidligere er fortsatt i klubben min, jeg er i slutten av Januar 2014 nå Monaco's spillere som var på lån er fortsatt på lån, og det samme med alle andre som var på lån når jeg startet karrieren. Rare greier :/ Begynner uansett å få bygget et bra lag nå (de beste): GK - Mihaylov (79), Cragno (64) RB - Zeffane (71), Norbye (64) CB - Kalas (75), Donk (77), Wolf (73) LB - White (73), Cresswell (75) CDM/CM - Ndinga (80), Wanyama (78), Eikrem (81), Mendy (72) CAM - F. Anderson (77), Adryan (78), W. Nem (78) ST - Mayuka (79), Emnes (75), Benzia (71), Lollo (77) Lollo er forresten 18 år, har 5* skills og 4* WF, veldig rask (90+) og ellers veldig gode stats. Egentlig helt sinnsykt for en 18 åring. Jeg fikk han på free transfer når han var 75. Jeg finner ingenting om han på nettet, og lurer derfor på om han er en "generert" spiller. Altså en spiller fifa har laget i karrieren min, slik at det ikke skal gå tomt for spillere. Er han det? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Dersom du ikke finner han på nettet er han garantert en generert spiller. Har selv tre talenter i mitt juniorakademi med Vålerenga. En italiener og to tyskere, alle har potensiale til å havne et sted mellom 82 og 90. Etter 3 måneder vet ennå ikke speideren min om han ene er høyre back eller venstre spiss Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvordan finner du potensialet til genererte spillere da? Har brukt http://paulvi.nl/fifa/ en del til ekte spillere. Fungerer fjell. Jeg har ikke noe speider forresten, er det noe jeg bør gå til anskaffelse av? Har brukt alle mine dyrebare penger på spillere. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 http://www.fifafanatic.com/fifa-13-best-young-players/ Dersom du vil bygge et lag for framtiden så ja. Send dem til land som Italia, Spania eller Tyskland, osv. Der finner du som oftest noen gode. Er du heldig kan du finne 3-4 spillere som har potensiale rundt 85 på noen måneder. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Bør jeg gå for de dyre speiderne til type £5 mill? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Jeg har aldri hatt råd til dem, men jeg har hentet inn noen av de i midtsjiktet og de har gjort en god jobb. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Jeg er nå i februar 2014 (andre sesong) med AS Monaco, og spillerne som var allerede på lån når jeg startet karrieren er fortsatt ikke returnert til sine egentlige klubber. Altså har ikke Ribas og Bajrami (spillere som var på lån hos Monaco når jeg tok over klubben) returnert til sine klubber, spillerne Monaco hadde sendt på lån har ikke returnert til Monaco (meg) og dette gjelder for alle andre spillere som er på lån fra en klubb til en annen også. Jeg kan ikke kjøpe spillere som Sio og Gabbiadini fordi de fortsatt er på lån..... Hver gang jeg velger ""enquire about this player" får jeg samme meldingen "You cannot buy him because he is currently on loan". Er det virkelig ingen andre med dette problemet? EDIT: Nå er jeg ferdig med min andre sesong og endelig forsvinner Ribas og Bajrami tilbake til sine egentlige klubber. Jeg vant League 1 på målforskjell foran PSG, og styrets forventninger før sesongen var "gain promotion" av en eller anne syk grunn. Det går jo ikke. Styret sender meg da melding på slutten av sesongen "It wasnt the season we were all hoping for, but it was always going to be tough"...... Hallo? Jeg vant League 1! JEG VANT. Er helt sykt så mye bugs og feil det er med karriere. De har jo faen meg ikke laget et skikkelig spill en gang. Endret 25. november 2012 av G27 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Well, fuck me sideways. Jeg har klart å skrive over karrieren min med VIF så da gikk den til faens. Men det betyr at jeg kan starte en ny karriere! Jeg har bestemt meg for å bringe FC Ingolstadt opp fra Bundesliga 2 og til Europa! For å gjøre det litt mer interessant (karrieremodusen i FIFA er tross alt litt kjedelig) har jeg satt opp noen regler: Laget skal bestå av så mange spillere fra juniorakademiet som mulig. Alle spillerne skal være fra TysklandI begynnelsen går jeg med på å ta med Nederland, Østerrike og Belgia.[*]Rykke opp fra Bundesliga 2 innen 3 sesonger [*]Komme til Europa innen 5 sesonger [*]Være i toppen i Bundesliga 1 innen 6 sesonger Jeg vurderer å komme med en del oppdateringer å gjøre dette til en liten "historie" dersom det høres interessant ut? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ja, bare kjør på med oppdateringer av hvordan det går Så nettopp at Real Madrid hadde fått seg en ny spiller, generert. Helt sinnsvake stats. 20 år - LW - 87 overall..... 5* weak foot 4* skillmoves 99 acceleration 97 agility 99 balance 84 spenst 82 reaksjon 97 sprint speed 85 stamina 77 strength 84 ball control 80 crossing 88 dribbling 81 short pass 82 shot power Og mesteparten av de andre statsene er gode de også, men under 80. Han er faktisk fra Portugal, så dette må være Ronaldo's hemmelige sønn eller noe. Helt syyykt. Han skulle jeg gjerne hatt kloa i altså. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Ser ut som Messi og Ronaldos "lovechild". Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Prøver meg på karrieremodusen nå, som manager. Men hvor finner jeg innboksen med svarene på alle spillerne jeg har forhørt meg om? Jeg får lest svarene, men når jeg legger inn et bud litt under det og de avslår, hvordan finner jeg da tilbake til hvor mye de opprinnelig ba om? Stress å måtte skrive ned svarene liksom, i tilfelle budet mitt blir avslått og jeg i hvert fall ikke vil by mer enn de ba om. Edit: Godset ville ha 750 for Madsen, jeg la inn bud på 700. De avslo, jeg la inn nytt bud på 750 og de avslår igjen. LOL? Edit2: vet ikke hvor mye av dette jeg gidder. La inn 900 for Madsen og de avslår fortsatt. De har i hvert fall røyka noe langt sterkere enn sokkene sine i Drammen. Bomma på vanskelighetsgraden også, gikk for halvproff eller hva det stod og slo Gillingham (med Leicester) 8-0 i første kampen. Alle scoringene i første omgang, gjorde bare de tre byttene mine i andre omgang, Kjøpte inn Stambouli som ny stopper, og skal bruke han sammen med St. Ledger. Men rett etter første kampen, hvor de begge spilte fra start, kommer det opp en dust melding om at plassen til St. Ledger kan være i fare. Jeg er ikke veldig imponert så langt. Endret 4. desember 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ok, hvordan sletter jeg karrierespillet jeg har starta på? Evian skulle ha 2.100 for Sagbo da jeg forhørte meg, jeg gikk etter hvert opp til 2.200 (som de merkelig nok avslo) og nå krever de 3.700. Da er jeg ferdig med alt som heter karrieremodus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå