The Redmen Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Tror man kan kjøpe noe greier i katalogen som gjør til at du kan skifte posisjon underveis i karrieren! Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 er det flere som sliter å få assist med pro'en sin ? scorer bøttevisa av mål men ikke noe assist, Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Sliter med å få scoringer på heading, ettersom jeg alltid tar cornere. Er det noen måte man kan endre dette (unngå å ta dødballer)? Jeg kunne også tenke meg å ta straffene, om mulig Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Tror man kan kjøpe noe greier i katalogen som gjør til at du kan skifte posisjon underveis i karrieren! Nei, tror ikke det heller... man kan kun kjøpe oppgraderinger etter det jeg har sett. Sykt latterlig av EA å ta vekk den funksjonen. Ingen aldrende mann har tid til å spille opp 15 forskjellige pro'er! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 15 pro'er? Hva i pokker snakker du om? Du bruker nå kun en, eller to dersom du tar med den online. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Mener vel 1 pro for hver posisjon på banen. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 riktig insanity, noe som strengt tatt er 11, men du skjønnte hvertfall hva jeg mente. Ifølge accomplishment'ene deler de opp for goalkeeper, defender, midfielder og forward så burde kanskje holde med fire forskjellige pro'er... uansett 3 for mange spør du meg!! realisme er greit det, men til en viss grad. Få fotballkamper som blir spillt med henda uansett så noe "urealisme" må de ta høyde for Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Du kan endre posisjon på fyren du bruker online. Hva du kan offline aner eg ikke, da eg ikke har satt meg veldig mye inn i offline spill med VP. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Okei, jeg trenger et råd her. Jeg har en karriere med Vålerenga, er i 2. sesongen og har muligheten til å kjøpe en av to spillere; Elliot Hewitt (HB) eller Yassine Benzia (SP). Hvilken ville dere gått for? Jeg har behov for begge, men er usikker; spiss eller back. Yassine Benzia: Total: 69 (potensiale ca. 85) Alder: 18 Posisjon: Spiss Trekk: "Plassert skudd" Pris: 1.6 mill + Akinyemi Elliot Hewitt: Total: 66 (potensiale ca. 81) Alder: 19 Posisjon: ¨Høyreback Pris: 1.3 mill Mitt lag - 4-3-3 Falsk nier: ------------------------------Cragno (63)---------------------------- Smith (69)----Gonzalez(69)---Magnusson(70)---Guerreiro(67) ------------------------------Diamanka(76)------------------------- ------------------Ogude(76)---------Zajic (65)-------------------- Olanare(64)-------------Børven(78)--------------------Fellah(77) Smith og Magnusson er kun på lån. Cragno, Guerreiro, Ogude, Olanare og Qaka har alle meget høyt potensiale og er unge. Det samme gjelder Fraser på benken. Benken: (VB) Thomassen (65) (MS) Muri (62) (SM) Fraser (64) (SM) Qaka (63) (VV) Suleiman (63) (S) Barrett (63) (SDM) Hæstad (65) PS: Kan legge til at jeg vant både cupen og serien og for det fikk jeg hele £890 000 til å kjøpe spillere for! Fikk heldigvis litt penger av styret så nå har jeg vanvittige £2mill å handle for... å spille i ligaer som Tippeligaen gjør det umulig å få penger. Endret 17. oktober 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Start å bruke Qaka mer fast enn Zajic Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Fraser er å foretrekke da han har høyere potensial enn Qaka. Men, jeg er veldig usikker på hvilken spiller jeg bør satse på angående en overgang. Jeg trenger både en spiss og en høyreback, men har ingen talenter på benken i noen av tilfellene. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg skal ikke ta å gi deg et forslag. Men.... Du er i toppen i tippeligaen og norske cupen. Der forventes det at du vinner, og får å vinne trenger du gode spisser, så spissen hadde vært viktig for deg slik. Du skal spille i Europa, og da trengs det et godt og stabilt forsvar for å stå i mot press fra motstanderne. Men du trenger også spisser som skårer på de sjansene de får der. Meget vanskelig situasjon... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er relativt god i forsvar uansett og det er det området hvor jeg merker minst forskjell på en god og dårlig spiller. Forskjellen mellom Muri og Puyol er ikke like stor som forskjellen mellom Olanare og Messi. Går nok for spissen. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Kvalifiserte meg til VM med Russland, men når Norge kommer på bordet er det et stort ja, selvfølgelig Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Forresten, hvor mange sesonger måtte du spille før et stort landslag ga deg et tilbud? Vant både cupen og serien med VIF og fikk tilbud fra India og Peru... tydeligvis skal ligaen du spiller i samt nasjonaliteten din spille inn når du får tilbud. Norsk trener i Norge=India og Peru. Jada. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Fikk av Russland i November/Desember.. Jeg spiller med Liverpool og gjorde det godt der. Fikk av no små nasjoner tidligere.. Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 hvordan var det man gjorde langpassning på ps3 ? Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 synes det er rart at de ikke har fått inn tilbakesbill til keeper med i spilet som en regel Lenke til kommentar
janterje84 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Noen som har noen gode tips ift "scouting"?? hvor er de største talentene? hvor lenge bør jeg beholde spilleren i juniorstallen før han tas opp til A-laget? håper noen har peiling takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå