The Redmen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Fikk de første tilbudene i oktober, men avslo. Når jeg fikk tilbud om Russland i November kunne jeg ikke si nei! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Ble utelatt fra landslagstroppen fordi trener ville stille med unge spiller for å gi dem erfaring. Tydeligvis er min spiller på 19 år med 2 landskamper for erfaren Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ja, da er første sesong på min managerkarriere over. Kom på en sur andreplass, etter at Chelsea slo meg på målforskjell.... -.- Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Har jeg noen sjangs til å få tilbud om å ta over for ett landslag om jeg bare sim´er? Er egentlig bare ute etter achievementen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Er rimelig fornøyd med mitt Blackburnlag: Robinson Brayford-Hanley-Dann-Warnock/Willems Etuhu-Qaka/Murphy Kazim Kazim Darwin Quintero-Rhodes-Drage Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Spelar i managermode karriere på verdensklasse/legendarisk. Her er mitt Man Utd lag så langt. Er vel i min 3sesong elns. De Gea(83) Rafael(81) - Hummels(90) - Smalling(83) - Alba(85) Fernando(83 22år) - Pogba(83 22 år elns) Rooney(91) - Kagawa(88) - Ronaldo (92) Jovetic(89) Det er vel omtrent sånn start 11'veren ser ut. Har mykje fokus på talentutvikling. Så spelar ofte med 17-18 åringar i tillegg. Dermed blir start 11'veren ofte forandra. Er også trenar for Uruguay. Går det forresten ann å bytte klubb etter ein sesong? Skulle gjerne ha gått over til ein mindre klubb. Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 noe er galt kan ikke se ballen når jeg spiller i karriere modus :S Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg tror du kan bytte lag midt i sesongen om du ønsker det. Gå til "Mine Jobber" og se oversikten over ledige jobber. Jeg har ikke prøvd det selv, så jeg vet ikke om du automatisk får jobben i klubben du søker på. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Yes, fant det nu. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ganske teit spm, men la gå... hva betyr det +tallet bak Overall'n. Pro'en min nå har for eksempel 74+8. Finnes det en regel på hvor mange accomplishments som må til for å heve overall med 1? Sliter fortsatt med vanvittig dårlig AI i pro-karrieren. Spiller som spiss i Aafk, men laget mitt får ikke låne ballen i det hele tatt. Faktisk er dette et større problem i Professional enn World Class?! Semi blir altfor altfor lett (knuste molde 9-0, med hatrick og 6! målgivende). Skjønner at Aafk ikke kan spille fletta av hvem som helst i høyere vanskelighetsgrader, men litt ball hadde vært fint å fått spillt på... når laget endelig får tak i ballen skjer det ofte at midtstopper og venstre back spiller ball seg i mellom 15-20 passninger og jeg må gå helt tilbake for å bryte opp... og debut på landslaget har jeg hatt hver gang jeg får spille ifølge "avisen" Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 +'et bak Proen din tror jeg er formen hans. 74+8 tror jeg vil si noe sånt som at han spiller på høyde med noen som har 86. Dette er bare gjetting, men noe sånt vil det nok være. Jeg måtte gå ned til Profesjonell fra Verdensklasse rett og slett fordi vi (Norwich) ble spilt ball i hatt med av QPR. Er nå på Fulham med Profesjonell og det er langt mer realistisk, vi ender som oftest på mellom 47%-55% i ballbesittelse. Det med at hver kamp er din debut er litt irriterende, men ikke noe å bry seg om Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Takker for svar. Kanskje forskjellen blir større med små lag? Burde vært kun bakre 5er som hadde høyere nivå når man spiller som spiss, slik at det faktisk blir litt givende å lage seg en skikkelig karriere... men men... fifa er fifa - love to hate it Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg spiller som angripende sentral midtbane og synes det går ganske greit Problemet med Verdensklasse var at lag som Stoke, QPR osv. kunne stå midt inni vår (Norwich) sin 16-meter og spille 10-15 pasninger uten problemer. Nå gjør forsvaret vårt en god jobb og vi har faktisk ballen i mer enn 2 sekunder. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Dagens største overgangsnyhet; Cristiano Ronaldo er solgt fra Real Madrid! Han går til... FC Barcelona! Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 veeent litt! går det ikke ann å forandre posisjon til pro'en underveis?? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ganske teit spm, men la gå... hva betyr det +tallet bak Overall'n. Pro'en min nå har for eksempel 74+8. Finnes det en regel på hvor mange accomplishments som må til for å heve overall med 1? Er det ikke sånn at det tallet som er bak + er den scoren som blir lagt til på slutten av sesongen? Altså at du spiller deg opp i nivå i løpet av en sesong pga. accomplishments, men at totalscoren bare oppdateres en gang i året. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 nei, er 76+2 nå i begynnelsen av andre... kan man skifte posisjon? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Tror det, gå inn og rediger spilleren din. Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 går vist ikke ant å forandre possisjon underveis nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå