Niram Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Denne må jeg nok ha i mine innlegg. Tenkte å starte opp med min VP etterpå. Har så vidt begynt på en managerkarriere og, men tror jeg foretrekker VP. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 VP er en del bedre enn tidligere selv om det ikke er godt nok til å bære spillet alene, for å si det sånn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Vel, nå kan (må) du jo ha en VP til online bruk og en til offline så. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Haha. Spilte mot S'land i karriere. Jeg ledet 2-1 når vi kom på overtiden. Så får de corner og keepern kommer opp, og skårer! Haha Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Etter 28 kamper spilt for Norwich står jeg med 7.2 i kamprangering med 3 kamper igjen av serien. Jeg får en skade som gjør at jeg er ute i 3 måneder, men hva gjør spillet? Jo, det setter rangeringen min ned til 6.0... Ikke bare for den kampen, men for hele sesongen! Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 blir du utvist så blir kampen simulert Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ang kamprangering så bør en holde seg til sin posisjon så godt det lar seg gjøre. takk for tipset..fungerte det =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Faen, da! Når jeg nå prøver å simulere meg frem i tid, får jeg beskjed om at kampene jeg hopper over, ikke blir simulert med spilleren min! Jeg må altså spille alle kampene selv, for å utvikle meg som spiller og få spilletid. Forståelig, men irriterende. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Helt ærlig... hvorfor vil du ikke spille for å utvikle spilleren din? Dersom du vil gi han 99 i alt hvorfor lagde du ikke bare en spiller på "gammelmåten"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har allerede rykket opp, men er jo så sinnssykt mange kamper igjen. Vil komme i gang med neste sesong når jeg forhåpentligvis er fast inventar på Liverpool, og ikke Sheffield United. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Er ferdig med min første sesong for Norwich og det endte rimelig greit; 30 kamper, 8 mål og 4 målgivende. Dette sammen med en kamprangering på 7.3 gjorde at jeg ble solgt til Fulham, noe jeg er fornøyd med. Ikke bare er det et bedre lag, men de spiller også i "rett" formasjon, nemlig 4-2-3-1. Det betyr at jeg kan spille sentral offensiv midtbane, min favorittposisjon. I Norwich ble det 4-4-2 som høyre sentral. Har også fått to kamper på landslaget Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 min første sesong, Startet hos Manchester United ble send på utlån til dagenham & redbridge en hel sesong. som spiller i League Two. ende opp med 23 mål, 3 assist. 6,90 og scoring% på 25 % per skudd hadde 65 som tot ved start av sesongen og ende opp med 71 tot en landslag kamp, som ble 1-0 mot portugal på hjemmebane. kamper spilt 42. S 32 U. 6 T. 3 mål 27 assist 3 + vant League Two som ble opprykk og vant J. paint Trophy Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 noen som vet hva J.paint trophy egntlig er for en titel? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 noen som vet hva J.paint trophy egntlig er for en titel? Johnstone's Paint Trophy an annual English association football knock-out competition open to the 48 clubs in Football League One and Football League Two, the bottom two divisions in the four fully professional top divisions of English league football. 1 Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 synes det er så utrolig mye trofer som er mulig å vinne i england i forhold til i norge Lenke til kommentar
baiit Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Min første sesong som VP-karrierespiller startet i Arsenal. Ble relativt fort lånt ut til Crew Alexandra i Npower league 2. Spilleren min er LF(Left Forward) men ble plassert som LM. Det var starten på tidenes kjedeligste sesong. Endte opp som toppscorer i ligaen med 21mål. Og en scoringsprosent på 23%. Startet som 65 og iløpet av sesongen så utviklet jeg meg kjapt til 76. Har sikret meg fast plass på landslaget i VM, og ser ut som jeg har en lys fremtid foran meg når jeg returnerer til Arsenal etter VM-Kvalik! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er overlykkelig over at jeg gikk til Fulham. Etter 12 kamper står jeg med 5 scoringer og 6 målgivende og vi ligger på 6. plass i ligaen. Forresten, er det flere som har oppdaget at gruppen i VM-kvalikken ikke nullstilles? Jeg er i den 2. sesongen og kvalikken i år bygger bare videre på den forrige, det fører til at Portugal og Nederland starter med 9 poengs forsprang ned til nummer 3. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Savner spillende trener. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har nå tatt over Russland, mens jeg er trener for Liverpool. Liker denne funksjonen:) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvor lang tid tok det før du fikk jobb som landslagssjef? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå