Gå til innhold

Butikk som selger plastbeger med lokk til private?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle ta en dag på kjøkkenet og lage store mengder mat og fryse dette ned i porsjoner som kan taes med til lunsj eller varmes i mikroen senere når jeg ikke gidder å lage til et helt måltid.

Jeg tenkte jeg enkelt og greit skulle kjøpe en 100-pakning med sånne gjennomsiktige plastbeger med lokk som tåler varme og mikrobølgeovn, som man får når man kjøper take-awaymat på kinarestaurant, i ferskvaredisken eller salatbaren i butikker, men dette viste seg visst å skulle være det vanskeligste steget med hele opplegget.

De fleste butikker som har slikt, selger bare til firmaer. De potensielle jeg har sjekket som selger til private er clasohlson og staples, men disse har ikke det jeg er ute etter. Ellers har jeg brukt litt tid på å google etter butikker, men finner som sagt ingen som selger til private.

Jeg trenger noen begre som tar minst rundt 600ml, men de kan gjerne være større og. De må være billige nok til at de kan kastes etter bruk.

F.eks noe som dette:

1709277_5637231939_m.jpg

670099922350-th.jpg

Noen som har en ide? Det spiller ingen rolle om det er fra en fysisk butikk eller om jeg må bestille på nettet, bare det er å få tak i.

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! :)

Selv bor jeg i Oslo, og disse finnes i Kiwi butikker. Ellers kan du kjøpe litt dyrere, litt mer slitesterke på Culina i Torrgata.

De som er i Kiwi butikker er veldig billige, mens de i Culina er typ det som blir brukt i profesjonelle kjøkken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...