herothezero Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har et spørsmål i forhold til trening inne på studio. Jeg har i hele sommer syklet 2-3 ganger i uka, mellom 30 og 40 km. Formen har blitt bedre og jeg vil ikke ødelegge dette selvom det har blitt kaldt. Jeg har medlemskap på et treningstudio, og har begynt å trene her nå. Men jeg blir ganske umotivert av at det er kjedelig å trene en hel time på enten tredemølle, elipsemaskin eller sykkel. Men, i dag trente jeg 20 min på hver av dem, og det var mye mer motiverende. Men er dette like effektivt? Eller tilogmed mer effektivt? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Spiller liten trille. Det er langkjøring, alt sammen. Du bør heller satse på styrketrening, dette fører til at du faktisk ser bedre ut, og ikke bare mindre. Ser du ut som ei pære, blir du seende ut som ei mindre pære om du bare trener løping, sykling eller elipsemaskin. Et par ganger i uka kan du jo så klart kjøre noen intervalløkter på sykkel eller mølle. Uansett. Det går fint å løpe ute selv om det er kaldt. Så kommer snøen, og da er det bare å finne frem skiene. Lenke til kommentar
herothezero Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Takk for svar. Jeg trener styrke i tillegg. Har litt problemer med ryggen, så jeg er forsiktig med løping, spesielt på asfalt. Men kommer til å begynne med utetrening igjen så fort snøen kommer og jeg kan gå på ski! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå