IntelAmdAti Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 jeg er ute etter scanner, den skal kun brukes til tegninger, spesielt svart/hvitt blyant tegninger. overføringshastighet, design og kvalitet på fotografier er helt uviktig, men den bør helst være brukervennlig - MERK, kvalitet på tegninger er viktig. er det noen som kan anbefale noe i en prisklasse mellom 500-1500 kroner? PS, jeg laget en til post på skannertråden i en annen del av forumet, men den tråden har kun fått 29 views hittill og 1 post hittill og det er jo ikke til noen hjelp. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Knock yourself out! Her er det bare å velge og vrake. Hvis kvalitet og overføringstid ikke er viktig er det vel bare å ta den billigste? Det er jo ikke akkurat som om du sier "Pokker! Jeg fikk en printer med bra kvalitet!! F#%ns Komplett!" Når det gjelder brukervennlighet så er alle skannere i denne klassen rimelig like i bruk. Det følger med programvare som du kan bruke, eller du kan bruke Windows sitt Imaging, et ganske ok program. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Synes denne virker meget spennende. Har tidligere hatt meget god erfaring med canon sine scannere... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 shio: jeg kommer aldri til å scanne ett fotografi så kvalitet på de er ikke noe viktig, dette trodde jeg kom tydelig nok frem. det sier seg selv at kvaliteten på det jeg skal scanne bør være bra, det er jo derfor jeg poster her.. svortevik, jeg skal sjekke ut den når jeg kommer hjem, må løpe til timen nå. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det var jo akkurat det jeg mente! Hvis kvalitet ikke er viktig er det ikke vits å satse på en high-end scanner. Derfor er jo de billigste scannerne i prisguiden aktuelle alternativer. Edit: Aha! Etter å ha lest den ene setningen i den første posten 3 ganger er jeg mer med på hva du mener (skylder på bakrusen ). Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 shio, det er helt iorden, jeg ser nå at setningen min var dårlig formulert og lett og misforstå, jeg har editet første posten litt. tilbake til saken, scannere som er bra til tegninger og får med seg svake gråtoner, er det noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå