Epp Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Bruker: Epp Utfordring: Sigma 30mm f/2.8 for DP2 Merrill Deltagernivå: Pingle Kamera: Sigma DP2 Merrill. Tilleggsutfordring: Kvalitet fremfor kvantitet (derfor Pingle) samt studere feilene i hvert vraket bilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Dette blir spennende - jeg synes du kan dele noen av de vrakede bildene med oss; gjerne i en diskret spoiler. Det er ofte mer å lære av de enn blinkskuddene. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Dette blir spennende - jeg synes du kan dele noen av de vrakede bildene med oss; gjerne i en diskret spoiler. Det er ofte mer å lære av de enn blinkskuddene. Skal prøve på det Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Dag 1 Boat on land Er ikke fornøyd med bilde, men måtte ha med et bilde på den første dagen for å komme igang Oppdaget etterpå at jeg hadde tatt det på 1/20s. Endret 1. oktober 2012 av Epp Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Går ut i fra at dette var en hyllest til den første personen som kommenterte i tråden din. Burde ligge rett i gata til Tom i alle fall. Passelig nostalgisk etterbehandling som understrekning av fordums storhet. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Blir spennende å fölge med her. Liker båten og teksturene, men komposisjonen föles litt trang. Misstenker dog at du ikke hadde mulighet å komme lenger bak/opp. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Passer meget bra i s/h Fin speiling i vannet. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Blir spennende å fölge med her. Liker båten og teksturene, men komposisjonen föles litt trang. Misstenker dog at du ikke hadde mulighet å komme lenger bak/opp. Egentlig var det et annet motiv jeg hadde sett for meg, men jeg ble aldri fortrolig med det, så jeg droppet det. Hadde da lite å velge. Enig at det er noe trangt, men skulle nok at en DP1 med 28mm (ekvilent) Det andre bilde i spoiler: Sunken boat in lake Endret 2. oktober 2012 av Epp Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fine fargetoner i bildet...og et høstlig preg. Likte det jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 @k.n.b: Du har som vanlig helt rett Jeg er ellers enig med HelenaN at komposisjonen føles noe trang. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Liker høst-sepiatonen - med løv, forfallen trebåt gir det en fin helhet av forfall. Tjah, kanskje litt trang, men jeg liker stemningen - føler jeg kjenner lukten av våt jord. Og steike, som det er detaljer i spoilerbildet i full størrelse.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Dag en falt veldig i smak hos meg. Mye fordi jeg har en forkjærlighet for gamle trebåter. Flotte toner i bildet. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Og steike, som det er detaljer i spoilerbildet i full størrelse.. Og jeg har ikke gjort noe oppskarping Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fint bilde av båten, med en høstlig nostalgi jeg liker godt. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Hei igjen Takk for alle tilbakemeldinger. Har vært på reisefoten i det siste, så har ikke fått lagt inn bilder, men jeg har bilder Jeg legger inn bilde for i dag nå og så legger jeg inn bilder for dagene før så fort jeg har fått fremkalt dem. Dag 8 Hummer Trangs utsnitt denne gangen også, men gjort med vilje da jeg ville ha frem at hummeren er fanget og i ei trang bøtte før koking Anbefaler Fullversjonen Dette bilde kom ikke med i dag: Flowers and the Bumblebee Endret 8. oktober 2012 av Epp Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Nesten utrolig detaljerikedom i fullversjonen. Wow. Fine farger og teksturer. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Den bøtta er da vel ikke for trang? Akkurat passe for hummeren! Tangt utsnitt, ja, men passer bra i dette tilfellet. Lenke til kommentar
eks Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Trangt utsnitt? Nei, jeg syns det passer godt, vet ikke om det hadde blitt noe bedre av å ha med mere bøtte sammen med hummeren. Blomsterbildet ble også veldig bra, fine farger og nydelig med detaljer... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hadde du lagt ut et tett usnitt av fullversjonen, tror jeg at jeg hadde blitt mer enn halvredd. Ganske monstrøst. Flott farger i spoileren. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Takker til alle Et bilde fra gamle trakter (Trondheim) Dag 4 New life in dead wood Har justert litt på kontrast og skygge i bilde under ellers ingenting. Dag 5 Spectator Dag 7 Sopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå