Konto brukes ikke Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Prøver å sende et par bilder, men selv om blåtann er på og parret med enhet, så kommer det bare opp "sending mislykket". (sending fra S2 som har virket fint før) Tester med en HTC som også er parret, men samme resultat, så utfordringen ser ut til er maskinen. Ingen feilmelding/utropstegn i enhetsbehandling. Prøvd å fjernet parring og parret igjen, uten at det hjelper. Noen som har peiling på hva som kan være årsaken og hvordan fikse dette? DELL INSPIRON 17R CI5 2.4 6GB/320 17.3" W7HP Endret 30. september 2012 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hei! Prøv å avinstallere bluetooth, så installere igjen. BmOnline Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Prøvde via legg til/fjern og fjernet noe blåtann software der. Når jeg da skal legge inn igjen, så er ikke dette tillatt. Sikkert noe Dell møkk restriksjoner som er lagt inn? - Ser ingen avinnstalering på drivere der. Edit: får kjøre Dell sitt eget verktøy på feilsøk og driver nedlasting derfra, så får jeg se om det løser noe Endret 30. september 2012 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hej Har du fundet en løsning? Ellers send mig gerne dit servicetag i en privat besked, så ser jeg om jeg evt. kan finde en løsning. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Nei, ingen løsning funnet. Jøss, det var service! Sendt PM. Endret 1. oktober 2012 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå