Andreasfe Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Hyggelig med godord Bilde 7: Nattlys f/4 - 6s - ISO 100 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Det rigges til Oktoberfest på Youngstorget Bilde 8: Oktoberfest f/2.8 - 1/400s - ISO 100 Endret 19. oktober 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Erdinger Weissbier og Warsteiner som ølsorter på en oktoberfest? Det blir feil for meg; selv om det er to meget gode øl. Da skal det servers Oktoberfest-bier - en Märzen-type rundt 6% og i literglass Men jeg liker bildet. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tappekraner og telt - oktoberfest. Liker bildet Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ja, hva er mer naturlig enn oktoberfest på oktoberfest? Fint bilde også, fokuset på det vesentlige Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Takker. En kommersiell Oktoberfest på Youngstorget ville blitt for... kommersielt... for oss, Tom. Eller skal man si - for ordinært Når man ser antydninger til øl i søkeren blir det for dumt å fokusere på noe annet Bilde 9: En aldrende banan (eller en dau banan, om du vil) f/22 - 10s - ISO 400 Endret 20. oktober 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ordinært er det riktige ordet Har vært på et par av de oktoberfestene som har vært i Oslo, og det blir liksom ikke det helt store. Tror de skal glemme å etterligne tyske fester på en den krampaktige måten de gjør det nå; og heller lage en norsk vri av det. Den bananen har nok sett bedre dager Lenke til kommentar
Epp Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Bilde 2: Måkemarsj Dette ble veldig bra! Krana i bakgrunnen peker veien måka går. Det gjorde bilde bare bedre Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 God bruk av høstløv i både bilde 5 og 6. I femmer'n ser det faktisk ut som løvveien blir sperret av betongblokka, akkurat som tittelen indikerer. Men sekser'n er et enda flottere bilde, med veien som leder opp til porten, flankert av skikkelige løv-alléer. På Nattlys har du fått utnyttet til fulle det intense lyset bak trærne der. Himmelen har fått en distinkt tversoverstripe, og fortsetter over i det karakteristiske rød-oransje fra lysforurensningen ellers. Ganske flott det der. Sirkustelt og øl føler jeg nører opp under festhumøret vårt. Fin high-key, så får vi bare bære over med at de kopierer oss. Den bananen ble så abstrakt at jeg måtte se to ganger før jeg så hva det var. Fin linje som svinger seg oppover. For øvrig ser den ikke så veldig aldrende ut, mer passe moden tenker jeg. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Bilde 9: Frukt er frukt. Godt gjennomført Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Oktoberfestbildet ble knall. Fikk løst på øl nå. Men er på jobb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå