greenman Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Ser at man får 51" FullHD Plasma til rundt 5-tusen for feks denne. Finnes det bedre enn den i samme prisklasse? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Du har jo Panasonic-en http://www.komplett....aspx?sku=749389 Uten at jeg har lest så mye om de to modellene, vil jeg tro den er bedre, i hvert fall hvis du skal spille. De billige Panny-plasmaene er suverene på input lag. EDIT: Så ikke før nå at den bare var HD-ready. Det trenger likevel ikke å være avgjørende. Endret 30. september 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 HD-ready blir en dealbreaker. Må være FullHD. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Endte opp med denne. Satser på at det blir bra Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fått den? om ja, hvordan er bildekvaliteten og lyden? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Det har jeg. Fikk den dagen etter via pickup point! Bildekvaliteten er veldig god. Har ikke noe særlig å sammenligne den med siden jeg gikk fra en gammel 32" men veldig fint og klart bilde. Litt gjenskinn hvis det er mye lys, men merkes ikke veldig godt når den man ser film osv. Er ingen ekspert på TV, men jeg mener dette er mye TV for pengene. Lyden har jeg faktisk ikke prøvd enda siden jeg bruker anlegg, men jeg kan prøve det litt i kveld hvis du vil. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Neida du trenger ikke prøve lyden for min del, men takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå