thoering Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Jeg har opplevd diverse små bugs med min Siemens SL45... Den har iblant hengt seg, og noen ganger har den innbilt seg å være batteritom like etter full batteriopplading. I dag oppgraderte jeg firmware på telefonen, og håper å bli kvitt problemene jeg har hatt. Noen som har erfaringer med denne modellen, og med oppgradering? mvh Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Lever din SL45 til et Service Senter og få den oppgradert til SL45i, koster 500,- med nye deksler. Jeg vet de kan nekte deg oppgradering siden du har gjort det selv, men stort sett går det bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 eller, stikk inn på http://groups.yahoo.com/group/SL45/ , meld deg inn (gratis), stikk inn på fil-området og hent ned firmware 49 og flash selv. og tegn på en liten i på dekselet med sprittusj hvis det er så viktig. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hjelper lite om det er gratis hvis man ødelegger mobilen og må sende den inn til reparasjon... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 ok, hør nå.. det de gjør på siemens-stedet: setter mob'en din i en sync-dings, kjører et program som flasher den med fw49 (eller 51/53). putter på nytt deksel med en liten i foran sl45. har du ripet opp dekselet noe helt voldsomt, så er det like greit å levere inn mob'en. det du gjør hjemme: setter mob'en din i en sync-dings, kjører et program som flasher den med fw49 (har ikke funnet 51/53 ennå). end of story. det er det samme som å flashe biosen på pc'en.. selv om du betalte 500 for å få flashet din, betyr ikke det at resten av verden gidder å betale for noe så enkelt. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Er flere grunner til at folk ødelegger mobilen ved selv-oppgradering. De fleste mailene jeg har fått går ut på problemer med PC (låsing), ledningbrudd eller at de rett og slett ikke gjør det riktig. Får ca 1 slik mail per uke. Lenke til kommentar
Majordead Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 http://www.siemens-club.com/download/ftp.php Her står ftp sidene til det meste av firmware updtates til Siemens S45. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå