KvN Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har 2500,- skal kjøpe meg ny CPU, CPU vifte og RAM, til Abit IS7-E. Skal overklokke. Så tenkte jeg på dette: Pentium 4 2.4c 800FSB, Coolermaster AERO 4 Intel 3.2++ og Corsair TWINX512-4000 DDR-DIMM 512MB. Er dette et bra valg for meg som skal overklokke? Jeg får alt dette for 2323,- Kjøper på et firma så jeg slipper moms... Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Bra valg det ja. Kan vel få den opp på 3GHz uten problemer med det oppsettet der. Og med RAM'n sync. med FSB til og med Lenke til kommentar
KvN Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 MrMarbles, droppa Vifta, har lest at man kan clocke bra men Boxvifte... Kan jeg det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Joda det er gre3it det der, men om du gikk for Geil brikker er disse billigere Lenke til kommentar
KvN Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Ja vet det snekkern, men jeg bestilte alt fra komplett.no skjø Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ja vet det snekkern, men jeg bestilte alt fra komplett.no skjø Ok,de brikkene du har valgt er meget bra så gå for dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå