Hans-Ragnar Olsen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Undulat i det fri Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Var da en flott fugl dette. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Uffda, ikke bra med undulater i den norske naturen..fryser den ikke ihjel så blir den tatt av skjæra eller en katt . Du skulle kanskje prøvd å fange den ? :nei2: Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Flott bilde,av verdens minste innen papegøyearten. Trist historie. Ingen sjanse til å overleve, om ingen fanget den. Har et par av dem selv Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Var da en flott fugl dette. Hei.Takker for kommentaren. :-) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Uffda, ikke bra med undulater i den norske naturen..fryser den ikke ihjel så blir den tatt av skjæra eller en katt .Du skulle kanskje prøvd å fange den ? :nei2: Hei. Ja,jeg hadde tenkt å få tak i den,men den lettet og fløy høyt og bort i noen trær,et godt stykke bort.:-) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Flott bilde,av verdens minste innen papegøyearten. Trist historie. Ingen sjanse til å overleve, om ingen fanget den. Har et par av dem selv Hei. Jeg har hatt undulat jeg også. Jeg ville gjerne fått tak i den,og fått den inn i huset,for da kunne jeg mest sannsynlig funnet eieren, men vet at det er vanskelig å få tak i en slik fugl i det fri.:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg