Bobbylove Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hei, Jeg kjøpte nylig en leilighet med hvitevarer å jeg får ikke oppvaskmaskinen til å starte. Maskinen ser ganske lik ut som denne utseendemessing: http://www.bosch-home.no/produkter/oppvaskmaskiner/60-cm/60-cm/SGU54E08SK.html?source=browse Når jeg vrir knappen rundt så ser det nå ut som det skal skje ting, lys fungerer osv. Tvilsomt, men kanskje noen her tilfeldigvis klarer å svare noe på disse få punktene. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Har du skrudd på vannet til oppvaskmaskinen? Kan være at du har en egen kran til det... Jeg gikk i den fella ihvertfall Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Har du prøvd å vente? Vår (helt annet merke) er helt stille i begynnelsen, vet ikke hva den holder på med, men det tar i hvert fall en stund før en kan høre at den har startet. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Trykka på startknappen (den helt til venstre)? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Vannet hørtes veldig fornuftig ut men eneste jeg kunne skru på ga meg vann over hele kjøkkenet (var en type brannslange) Har prøvd å la den stå på i flere timer uten at det skjer noe. Eneste knappen utenom modus velgeren er av/på knappen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Alle oppvaskmaskiner trenger vann, og de aller, aller, fleste har en egen vanntilførsel (du finner den gjerne under vasken). Hvis ikke denne er slått på, kommer nok heller ikke maskinen til å starte. Siden du nettopp har flyttet inn er det nærliggende å tro at dette er tilfelle. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Du har ikke en bryter på selve krana? ser slik ut: Ellers har jeg akkurat flyttet inn i en ny leilighet selv, her er det stoppekraner en rekke steder: Under vasken: 1 for varmtvann 1 for kaldtvann 1 for avløp 1 for brannslange 1 for oppvaskmaskinen Også er det ett eget skap med stoppekraner hvor jeg kan styre vann per rom. Har du noe lignende? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Tusen takk alle sammen! Det var Mreinha Sitt første tips som ga resultat. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) ............... Endret 30. september 2012 av Mr D Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Første gang du bor for deg selv eller Bobbylove? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Nei, men første gang som selveier. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Du har vel hatt oppvaskmaskin før ? Gratulerer som selveier da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå