svas Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hei. Jeg trenger ny trådløs router da den jeg nå har ikke fungerer tilfredstillende mer. Det jeg vil ha er en router som har følgende: - 1-2 USB-innganger slik at jeg kan koble til: --> skriveren min --> kanskje en HD slik at jeg kan få til nettverkslagring. - Mulighet for gjestenett Greit om prisen ikke er altfor høy. På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Asus RT-N66U er på tilbud hos Komplett (Siste dag i dag...). Lønner seg å legge i et par hundrelapper for å få en slik router med kraftig hardware. Lenke til kommentar
svas Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Løst. Da er denne kjøpt: Asus RT-N66U. Endret 30. september 2012 av svas 1 Lenke til kommentar
a85 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Løst. Da er denne kjøpt: Asus RT-N66U. Ble du fornøyd? hvor mye koster den? Er det god hastighet på USB inngangene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå