BobskyHD Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 hum så rart. kan være et driverproblem. lagger det ellers? Det lagger på mw3, minecraft, blacklgiht og bf3 men mest på mw3 og minecraft Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 prøv å laste inn nye drivere på nytt. til alt fra chipset til lydkort og gpu Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Har gjort det flere ganger, og har også reformatert den 2-3 ganger ! men ingenting hjelper Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 høres ut som en feil på hardware. prøv å bytte ut grafikkort med et annet. også kan du teste en rambrikke av gangen. Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 høres ut som en feil på hardware. prøv å bytte ut grafikkort med et annet. også kan du teste en rambrikke av gangen. jeg har ikke et annet grafikkkort ):? Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 høres ut som en feil på hardware. prøv å bytte ut grafikkort med et annet. også kan du teste en rambrikke av gangen. jeg har ikke et annet grafikkkort ):? ikke på en eldre pc du kunne prøvd midlertidig? Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 høres ut som en feil på hardware. prøv å bytte ut grafikkort med et annet. også kan du teste en rambrikke av gangen. jeg har ikke et annet grafikkkort ):? ikke på en eldre pc du kunne prøvd midlertidig? Har ingen eldre pc solgt dem ! Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 skjønner. du har ikkenoen venner eller noe som du kunnelånt et av midlertidig? Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 skjønner. du har ikkenoen venner eller noe som du kunnelånt et av midlertidig? Nei ): Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 skjønner. du har ikkenoen venner eller noe som du kunnelånt et av midlertidig? Kan sende deg link nå, når det lagger på starten ! Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 jo men hvor bor du? har et 7770 jeg kunne lånt deg hvis du bor i akershus Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 jo men hvor bor du? har et 7770 jeg kunne lånt deg hvis du bor i akershus Bor i ytre enebakk hadde vært hyggelig vist du kunne kommet bort og hjulpet meg ! Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 jeg har ikke bil men hvis du trenger å låne kort er det bare å komme så kan du låne det private msg meg hvis du tregner kort. bor på jessheim Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 jeg har ikke bil men hvis du trenger å låne kort er det bare å komme så kan du låne det private msg meg hvis du tregner kort. bor på jessheim Men hva er det som hjelper og bytte skjemkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå