Rudde Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Den er 18 og da er det ekstremt mange sånn 40++ som drar den opp sykt, ikke like lett for de unge og dra den så brutalt ned som de eldre. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Hva er det du egentlig vil frem til her? Endret 23. desember 2012 av RamGuy Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Når man har blitt for gammel til TG, så blir man crew. Etter crew blir man pensjonist. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Joa, litt sent nå er det ikke? :-P 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Du er over gjennomsnittsalderen på TG, og du føler deg for kul til å være med. Nok om det. Noen i østfold området som er med på å få ordnet en buss som er i Hamar før dørene til skipet åpner? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Nei aboslutt ikke, kanskje du skulle lest fra starten så du faktisk viste hva det dreide seg om. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg har lest alt som har blitt skrevet her inne. Du sa ikke det, men det er lett å få det inntrykket. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Du har helt klart ikke lest alt, det er første året jeg ikke fikk billett via normalt utsalg selv om jeg var i lotteriet og det er det første året jeg er over gjennomsnittsalderen, altså tolket det som ett "tegn" Endret 23. desember 2012 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Du har helt klart ikke lest alt, det er første året jeg ikke fikk billett via normalt utsalg selv om jeg var i lotteriet og det er det første året jeg er over gjennomsnittsalderen, altså tolket det som ett "tegn" Jo, jeg har lest alt. Selv om du sier at du tolket det som et "tegn", så syns jeg det ikke skulle mye til å oppfatte det du skrev som litt arrogant, og at du derfor mener at du er for kul og for gammel for TG. 7 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Var akkurat samme inntrykket jeg fikk 4 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jepp, du vet hva gjennomsnittsalderen er eller? Jeg fant en artikkel fra IT-Avisen som påsto det var 18, men jeg må si det er haugevis der i både 20- og 30-årene. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ånei, 94 kidz på TG... Dævverrrrrrrrrr. Det er en plass hvor haugesvis av folk som har samme interesser samles. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jo, jeg har lest alt. Selv om du sier at du tolket det som et "tegn", så syns jeg det ikke skulle mye til å oppfatte det du skrev som litt arrogant, og at du derfor mener at du er for kul og for gammel for TG. Ehh, ville jeg vært i TG køen om jeg syntes jeg var for kul for TG? Ville jeg har vært på TG 5 år hvis jeg syntes jeg var for kul for TG? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Du er over gjennomsnittsalderen på TG, og du føler deg for kul til å være med. Nok om det. Noen i østfold området som er med på å få ordnet en buss som er i Hamar før dørene til skipet åpner? Hvor fra Østfold? Er det forresten flere billetter igjen? Har litt lyst å bli med for første gang, og jeg bor i Rakkestad. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Tenkte egentlig en buss som starta i Halden, og som plukket opp folk oppover gjennom østfold. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Har dere ikke Tog? Er ikke tog både raskere og dere får bedre plass? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 1. Må bytte tog i Oslo. 2. Må ta taxi fra togstasjonen til skipet. Vil si at buss høres bedre ut. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Er det forresten flere billetter igjen? Har litt lyst å bli med for første gang, og jeg bor i Rakkestad. Er alltids folk som refunderer billettene. Sett at det er 3299 i kø og 119 billetter igjen er det nok vanskelig. Hold ett øye på dette forumet: http://forums.gathering.org/forumdisplay.php?180-Tickets-and-seats Her pleier mods og lage tråder hvor billetter ønskes kjøpt/ønskes solgt noen uker før TG begynner Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvis noen har en billett til overs, send meg en PM. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Hvis man har billetter til overs, skal de selges tilbake til geekevents, ifølge TG-forumet. Endret 3. januar 2013 av Hayabuuza 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå