Mr. Lurk Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Gleder meg til 3. året Men det kan hende det blir mac på TG istedenfor gaming stasjonær iår.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Olestokk Skrevet 5. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2012 Nå stirrer jeg merkelig på deg Bare sånn så du vet det altså 13 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Gleder meg til 3. året Men det kan hende det blir mac på TG istedenfor gaming stasjonær iår.. Nå som Steam for Mac støtter så mange spill, er jo egentlig ikke det et problem lenger. Men jeg skal gjerne se deg game med Magic Mouse! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nå stirrer jeg merkelig på deg Bare sånn så du vet det altså Stirrer egentlig litt merkelig på meg selv 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Men det kan hende det blir mac på TG istedenfor gaming stasjonær iår.. http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Nå som Steam for Mac støtter så mange spill, er jo egentlig ikke det et problem lenger. Men jeg skal gjerne se deg game med Magic Mouse! Er vel ikke så super hardware i Macer? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er vel ikke så super hardware i Macer? iMac og MBP 2012 har grei nok hardware, ellers går det i HD 4000... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er vel ikke så super hardware i Macer? Macbook Pro-en min på 15 tommer fra i fjor kjører både Team Fortress 2 og Counter-Strike: Source på nærmest full grafikk, så det er jo ikke så ille, egentlig. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 men så er jo css et 8 år gammelt spill da... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 I macen jeg har bestilt er det quadcore i7 og 650 skjermkort. Så duger til gamingen som skjer på tg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fordeler og ulemper på begge ,,, ikke ta en ny evighets diskusjon Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Gjør som meg. Ta med begge deler. 2 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg er sjåfør fra Stavanger neste år, og siden turen tar en 8-9 timer trenger jeg en plass å overnatte før jeg kjører hjem igjen, tror ikke jeg satser på å sove i bilen. Noen som anbefaler plass å overnatte? Satset på så billig som mulig, skulle hatt internettilgang og helst frokost. Tror jeg har et sete eller to ledig forresten, selv om det muligens er litt tidlig å nevne det allerede nå. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Noen som vet hvor mye plass det er mellom to rader? Altså mellom den raden du selv sitter på og den raden du sitter med ryggen til. Vi er en gruppe på 27 mennesker og vi blir muligens 5-10 stk. til og vi har planer om å lage et lite område på på to rader (så vi sitter rygg mot rygg). Vi har derfor planer om å lage ett banner eller to med gruppelogoen og henge det mellom to hyller (en på hver side) ved "inngangen" til området. Defor trenger vi å vite hvor mye plass det er mellom Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Dette husker jeg at jeg målte opp første året jeg var på TG, men tviler på at jeg har notatene enda. Skal se om jeg finner. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Dette husker jeg at jeg målte opp første året jeg var på TG, men tviler på at jeg har notatene enda. Skal se om jeg finner. Du trenger ikke... Fikk svar fra Freak.no, de sa banner mellom rader ikke var lov Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Søk om tillatelse. Kanskje de sier ja. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Hvordan har det gått med plass i køen for dere da? Selv har jeg ikke mottat noe plass , men jeg kjenner flere som har. Har får snart panikk!!! Edit: Nå stikker jeg fra Gmailen min og flytter helt over til Outlook... Den der kom treigt. Men jeg fikk plass nummer 152!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 15. desember 2012 av Olestokk Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Bare litt over 4 000 foran meg i køen. 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå