Olestokk Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Har fått med meg noen som spiller av musikk jeg liker ved siden av meg, og de overdøver for det meste alt rundt, så jeg koser meg Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Er DJ'en full eller noe? :S Lenke til kommentar
Selle Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Prøvde å sove i sovetelte, sov vel ca en time før jeg våknet helt gjennomfrosset, så nå har vi bestilt hotell Endret 28. mars 2013 av Selle Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Fikk ikke til å sove og nå er jeg lys våken, så får se hvordan det går utover dagen. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Prøvde å sove i sovetelte, sov vel ca en time før jeg våknet helt gjennomfrosset, så nå har vi bestilt hotell Er det virkelig så kaldt? Skjønner at det kan bli litt kjølig, men damn.. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Soveteltet er ganskje jævlig. Jeg har et liggeunderlag som er punktert, så jeg våkna istad med vond rygg og iskald. skal legge meg tidligere i dag, og heller finne plass på tribuna Lenke til kommentar
Selle Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Er det virkelig så kaldt? Skjønner at det kan bli litt kjølig, men damn.. Føltes som minusgrader Men tok med feil sovepose, hadde tenkt å ta med den varmeste jeg har, men tok en som er ca medium i stedenfor Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Haha, jeg og en venn så etter plass å sove i litt over en time i natt (3:00-4:00). Da vi endelig fant en plass, der det lå en god del andre, la oss til. Så fikk beskjed om å flytte oss. Endte med å pimpe to stoler, dyna og puta mi sammen med gaffateip å ligge med pulten Så var det rett på med eget headsett for å sleppe bråket fra alle kanter. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Gjorde det samme fra 05:00 til 09:00. Gikk så og fant meg plass på tribunen og sov 100x bedre der til 15:00. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Fælt til soving på dere da Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Soveteltet var null problem for min del, tynn sommerpose med klær under, det viktigste dere gjør er å ha et liggeunderlag som isolerer. Ikke bruk sånne tynne som blåser seg opp selv disse isolerer veldig dårlig i forhold til et liggeunderlag av skum Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Så hva spiller folket? Sitter selv å spiller Just Cuase 2. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Vil spille det ny kjøpte crysis 3, men den cracka funker jo bedre enn retail-.- Får ikke starta crysis 3 fra origin uansett hva jeg gjør.. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Skal ikke få sett om jeg får starte opp Bioshock Infinite snart, her fulgt med på litt andre ting enn spill så langt, var for eksempel med på å lage papirfly i auditoriet istad. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Spiller gode gamle Age of Empires II med noen kompiser. Øver til en turnering på ifi i april en gang. Morro, selv om jeg suger hardere enn en støvsuger. Og de nye botene i Forgotten empires er helt syke. Skal teste barbarian nå, og se om jeg får samme resultat som broren min... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Anbefaler alle å...nei, vent, jeg kommanderer alle å gå inn på http://compo.tg13.gathering.org/index.php?page=News og stemme på meg i Photo og Photo Manipulation compoene. Jeg står bak henholdsvis The Drumstick og Bird Lady. Lykke til! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Og der var H60 og Kingston TG edition 2x 8gb installert! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ah, det er gøy å stemme! Mange spennende bidrag. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Og der var H60 og Kingston TG edition 2x 8gb installert! Hva betalte du for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå