Hayabuuza Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Noen som vet om noen stands som selger g400 musen tror komplett selger den til 249,- eller noe. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Det eneste problemet blir vel da å få med noen bort dit. Ingen av vennene mine har noen særlig interesse innen det, og en til som vil, men jeg ikke klarer å stole på. Hva ville dere gjort da? Reist alene? Hva ville dere gjort. Noen formening her? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 De har tydeligvis blokket torrent bruk til en viss grad i år, umulig å aksessere HDBits.org ... Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Noen som har lyst til å fortelle meg hvordan jeg kobler meg på IRC og DC++? Har glemt det siden i fjor Edit; Fant ut av det, var ikke så vanskelig^^ Endret 27. mars 2013 av Grankongen 1 Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Fikk ikke sjansen i år. Har aldri vært på TG før, så neste år skal jeg få til. Men det var egentlig greit at jeg ike ble med òg. Jeg har jo enda ikke bygd pcen (signatur) enda. Billetter hadde jeg vært sent ute til osv. Men gleder meg masse til neste år Det eneste problemet blir vel da å få med noen bort dit. Ingen av vennene mine har noen særlig interesse innen det, og en til som vil, men jeg ikke klarer å stole på. Hva ville dere gjort da? Reist alene? Edit: Forferdelig formulering jeg hadde her, men det får bare være ^^ Da hadde jeg satt meg på HW-rekka. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jo, det er en mulighet, men det blir ikke det samme når man drar alene. Slike ting er mye morsommere å oppleve med andre man er god venn med Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Folk spør meg konstant om passordet til det trådløse nettet, noen som vet hva det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Er DC++-hubben oppe? EDIT: Uh, det er folk som spiller høyt i stillesonen ... Endret 27. mars 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Uh, folk som spiller høyt i stillesonen ... Hell dem i tjære og rull dem i fjær! 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Er det virkelig sant at TG har fjernet alt som heter eSport og i stedet satser på en "vennlig samling"? Om svaret er ja så er ikke TG relevant lenger, spesielt når Dreamhack kjører eSports for fult mens TG sitter der og satser på putekrig-LAN i stedet for et seriøst LAN med konkurranser. 3 Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Tror de har noen turneringer, men de satser mer på at folk hoster egne turneringer. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Har hørt at mange er småsinte på TG da de ikke har noe e-sport, men likevel var det vanskeligere enn på flere år å få tak i billetter i år. Bra på en måte at de satser mer på bredde enn topp, men det er vel ikke så mange andre e-sport eventer i Norge, så jeg skjønner de som "rager". Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Er DC++-hubben oppe? EDIT: Uh, det er folk som spiller høyt i stillesonen ... Ja, tg13.net Hvor da? Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 noen som vet hvor man henter matbilettene sine, de som ikke er fjordland Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 http://rudde.co/ Kom og finn livestreamen min Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 noen her som vil være med på dota 2 compo på tg, trenger en spiller Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Litt tamt åpningsshow i år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå