Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En beskjed til de som har tenkt å spille Dota 2 på TG

Hvis folk vil spille med andre folk i skipet, kan vi alltid sette opp private games med passordet "tg13".

Da vil det brått være noen få servere oppe fra skipet hele tiden (hvis interessen for dota 2 er som jeg tror)

Slik kan vi lett finne hverandre og spille sammen, enten om du vil hoste eller joine ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er forsent å få billetten sin refundert?

Hatt hodepine siden den 7.mars og etter to dager på sykehus så har hodepinen blitt verre, så ille at jeg stort sett må ligge i senga hele tiden. Etter som den blir verre når jeg står, sitter.

Brødrene mine har lagd hylle til meg og er på TG nå, de setter opp alt sammen og bærer alt det tunge, om jeg kommer meg opp dit. Skal ha med campingvogn for å kunne sove godt.

Men om hodepinen er for sterk i morra eller torsdag, så drar jeg ikke.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er forsent å få billetten sin refundert?

Hatt hodepine siden den 7.mars og etter to dager på sykehus så har hodepinen blitt verre, så ille at jeg stort sett må ligge i senga hele tiden. Etter som den blir verre når jeg står, sitter.

Brødrene mine har lagd hylle til meg og er på TG nå, de setter opp alt sammen og bærer alt det tunge, om jeg kommer meg opp dit. Skal ha med campingvogn for å kunne sove godt.

Men om hodepinen er for sterk i morra eller torsdag, så drar jeg ikke.

Prøv å hør med deltakerombudet, mail [email protected] eller telefon:

Deltakerombudene kan besvare spørsmål fra foreldre og foresatte, samt deltakere. Mats Frøiland, Sondre Langenes og Marianne Skadal kan nås på +47 22 69 69 00, innvalg 1.

God bedring! :)

Lenke til kommentar

Prøv å hør med deltakerombudet, mail [email protected] eller telefon:

God bedring! :)

Takk! =) Sitter å vurderer om jeg skal dra eller ikke nå. Hodet dundrer så fort jeg reiser meg opp. Men når jeg sitter går det akkurat. Men 3 timer i bil med campingvogn på slep, som jeg må kjøre. Vanskelig avgjørelse.

Lenke til kommentar

Fikk ikke sjansen i år. Har aldri vært på TG før, så neste år skal jeg få til. Men det var egentlig greit at jeg ike ble med òg. Jeg har jo enda ikke bygd pcen (signatur) enda. Billetter hadde jeg vært sent ute til osv. Men gleder meg masse til neste år :)

Det eneste problemet blir vel da å få med noen bort dit. Ingen av vennene mine har noen særlig interesse innen det, og en til som vil, men jeg ikke klarer å stole på. Hva ville dere gjort da? Reist alene?

Edit: Forferdelig formulering jeg hadde her, men det får bare være ^^

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...