Lovegame Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Skal Diskusjon.no ha en egen rekke? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Blir nok en HW rekke ja, regner med Iceman lager tråd om dette på ett senere tidspunkt. Han har vist allerede lagd en tråd, opprettet i går Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hva tror folket at temaet til TG13 blir? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Vurderer sterkt å dra til neste år, aldri vært der før. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Still Alive hadde vært et jævla fett tema Lenke til kommentar
Heckenstein Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Irriterer meg grenseløst over folk som tror det eneste man gjør der er å spille og spise drittmat. Var der oppe i fjor. Spilte litt Team Fortress, ellers prata jeg med venner, så på underholdningen på scenen, deltok på konkurranser og gikk rundt i Hamar by. Savner det hver dag! Ta en titt på mitt lille opphold på TG12. https://www.youtube.com/watch?v=NK9WIbZ1RJg Endret 29. oktober 2012 av Heckenstein Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hva tror folket at temaet til TG13 blir? Skal jeg gjette, så blir det noe alá "I survived the apocalypse", siden dette er etter 2012. Still Alive høres jo da kult ut. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hadde vært dritfett med GLaDOS i taket 5 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Såå. Wannabe for TG13 er oppe, men ikke åpent for søknader ennå. Snart! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Wannabe er åpnet for søknader, og søknad er sendt! Noen andre som skal søke crew i år? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Wannabe er åpnet for søknader, og søknad er sendt! Noen andre som skal søke crew i år? Hadde vært morro å jobbet som videograf/klipper, men så at det enten var videojournalistikk eller flerkam. Er desverre allergisk mot journalistikk. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Da har jeg endelig bestemt meg. Jeg og broren min kjører nedover (eventuelt tar fly, ikke sikker enda) og hiver oss med på TG til neste år. Vi drar dit i hovedsak for å sosialisere, dvs bli kjent med nye folk. Vi blir jo å game også, men vi er ikke hardcore på noen måte. (bortsett fra mw2 og bo). Vært artig å være med i HW rekka. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Noen her som har vært crew? Lurer på ossen det er :O Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Sitter og vurderer sterkt om jeg skal reise! Har dessverre ingen kompiser som gidder å reise, så isåfall blir det med min 17 år gamle lillebror..... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Noen her som har vært crew? Lurer på ossen det er :O Jeg har vært med i crew de to siste åra, og har planer om å være med igjen neste år. Hvordan det er avhenger vel av hvilket crew du spør, men jeg vil tro at alle er enige om at det er awesome. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Når kommer billettene ut for salg? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Informasjon blir lagt ut på gathering.org når det er klart. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 åssen er det med stjeling på TG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå