Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!

Anbefalte innlegg

Muligheten for å kjøpe fjordlandbilletten forsvant i går. :)

Kilde:

https://www.facebook.com/gatheringorg

Jeg fikk SMS fra geekevents igår, så jeg har fått bestilt nå... Når du sender melding til 1930 så får du ikke svar på om du faktisk har bestilt eller bare har meldt deg på konkurransen. Selve fjordland menyen forsvant fra geekevents shoppen for ca 2 uker siden (uten å gi noe info om hvorfor)

Det at de skriver den infoen nå (igår) er piss iom at det allerede er for seint og bestille for de som ønsker det da det ikke ble gitt noe som helst info om hverken deadline på bestilling (Geekevents shoppen) eller om du bestilte menyen da du sendte melding til 1930.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg "sjekket inn" i går mens jeg var på skolen. Den spurte meg da om å laste opp et samtykkeskjema, jeg hoppet over dette punktet å tenkte at jeg skulle fikse det senere på dagen. Nå kommer kun billetten opp vis jeg trykker der før stod "sjekk inn". Er det noen mulighet for å laste opp samtykkeskjemaet noen andre plasser? Eller må jeg nå ha med en utskrift av det nå? :huh:

Lenke til kommentar

Jeg "sjekket inn" i går mens jeg var på skolen. Den spurte meg da om å laste opp et samtykkeskjema, jeg hoppet over dette punktet å tenkte at jeg skulle fikse det senere på dagen. Nå kommer kun billetten opp vis jeg trykker der før stod "sjekk inn". Er det noen mulighet for å laste opp samtykkeskjemaet noen andre plasser? Eller må jeg nå ha med en utskrift av det nå? :huh:

"UNDER 16: Dersom du er under 16 år gammel må du skrive ut og ta med samtykkeskjemaet, eller scanne og laste det opp i GE."

http://www.gathering...d-food-tickets/

Du kan nesten like godt printe det ut og ta det med deg.

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Og her har vi det endelige resultatet, tror jeg.

post-227710-0-37778900-1364143819_thumb.jpg

Ble ikke helt fornøyd med blåfargen, og øynene var bare noe tull vi fant på de siste 5 minuttene i maleprosessen :p

Edit: Øynene er egentlig ikke satt på...

Endret av Olestokk
Lenke til kommentar

Iguil, vert gangvegen mellom Scandic og Vikingskipet brøytt (eller er den bar)?

Av det jeg har sett er det ikke snø hvertfall, men mulig det er et lag med is. Kan gi bedre svar når jeg har tatt turen bort i morgen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte både den vanlige billetten og fjordlandbilletten privat, men hvordan skal jeg få brukt fjordlandbilletten? Får jeg et sånn kuponghefte på vei inn i skipet, eller må jeg skrive ut noe? Noen som vet? :S

Endret av Hayabuuza
Lenke til kommentar

Iguil, vert gangvegen mellom Scandic og Vikingskipet brøytt (eller er den bar)?

Er sol nå, så smelter en del etter hvert, men er fortsatt en del is. Går fint an å gå, forsåvidt, men sliter med å kjøre sparkesykkel hele veien :(

Sola smelter så det blir digre vanndammer her og der (under brua og i gangfeltet bl.a.) :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...