Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om et kart som viser hvor de forskjellige sonene er? Eller har det ikke blitt laget noe sånt i år?

Edit: Her vises seatmap fra forrige år. Antar at det blir ganske likt i år. HVis jeg ikke husker feil, så er stillesone og hardwaresone til høyre, partysonen er til venstre?

Det åpne området er det scenen er.

post-214991-0-91359000-1362762299_thumb.jpg

Endret av Grankongen
Lenke til kommentar

Jeg meldte meg inn i lotteriet 10 min etter de åpna, og jeg fikk den beskjedne plassen på 3700... Så hvis det er noen snille sjeler der ute som er/nærmer seg butikken og ikke trenger alle 5, så hadde jeg satt umåtelig stor pris på om du kunne hjulpet meg! :)

Lenke til kommentar

Hardware-sona eksisterte kun første året med soneinndeling (2011), i fjor var sektor 1 ein del av partysona. I år er både sektor 1 og 2 stillesoner.

Sektor 1 var en del av stillesonen i 2012. :dremel: Men takker for link til årets seatmap. :thumbup:

Endret av Grankongen
Lenke til kommentar

Må si det var en relativt enkel og grei prosess å seate folk :D og etter litt innspill fra folk på facebook, enderet de slik at personene du skal seate, ligger i rekkefølgen de er seatet i på høyre siden. Ble fort veldig mye enklere å dobbeltsjekke at folk satt riktig.

Lenke til kommentar

Noen som har fått valgt plass? :hm:

Gjør jeg noe feil:

Plassreservasjon for de med 30+ billetter: 8. mars kl 17:00.

Plassreservasjon for de med 20+: 9. mars kl 12:00.

Plassreservasjon for de med 10+: 9. mars kl 20:00.

Plassreservasjon for de med 5+: 10. mars: 12:00.

Plassreservasjon for alle: 10. mars kl 20:00.

Plassreservasjon for de med Creative-billett: 12. mars kl 17:00.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har lagt merke til at vi endrer til sommertid under årets TG og at TG i år blir en hel time kortere enn vanlig? :(

Og er det noen som vet hvem som sitter på de reserverte plassene? Skal tydeligvis sitte rett ovenfor dem, men jeg aner jo ikke hvem de er :p

Lenke til kommentar

http://www.qualityflow.net/tg13/

Er så sykt gira på tg nå!!!

Skulle bytta bakrund på siden. Hehe

Hva er "gaming zone"?

Tatt denne fra the gathering sin side i 2011

http://www.gathering.org/tg11/no/news/52/56/Seating-date/

"Sone 4, sektor 9: Gamer zone

Dette er sonen for deg som skal delta i spillkonkurransene, eller bare er interssert i å spille. Vi forventer at det er litt roligere her, slik at man lettere kan konsentrere seg om spillingen, headset anbefales. Utover det er det ikke noen krav om å gjøre noe spesielt.

"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...