Grankongen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Og nettopp derfor har man flere venner som setter seg i kø, den første som får tilgang kjøper for alle. 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Kjenner jeg gleder meg til kl 17 merker at TG følelsen stiger når jeg ser hvor vi kommer til å sitte i skipet For de som skal være seater, kan det være greit å ta en ekstra kikk på denne guiden: http://www.gathering.org/tg12/en/information/seating-guide/ Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Noen som vet om et kart som viser hvor de forskjellige sonene er? Eller har det ikke blitt laget noe sånt i år? Edit: Her vises seatmap fra forrige år. Antar at det blir ganske likt i år. HVis jeg ikke husker feil, så er stillesone og hardwaresone til høyre, partysonen er til venstre? Det åpne området er det scenen er. Endret 8. mars 2013 av Grankongen Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg meldte meg inn i lotteriet 10 min etter de åpna, og jeg fikk den beskjedne plassen på 3700... Så hvis det er noen snille sjeler der ute som er/nærmer seg butikken og ikke trenger alle 5, så hadde jeg satt umåtelig stor pris på om du kunne hjulpet meg! Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Noen som vet om et kart som viser hvor de forskjellige sonene er? Eller har det ikke blitt laget noe sånt i år? TG13 Seating guide Hallkart (PDF) Hardware-sona eksisterte kun første året med soneinndeling (2011), i fjor var sektor 1 ein del av partysona. I år er både sektor 1 og 2 stillesoner. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Hardware-sona eksisterte kun første året med soneinndeling (2011), i fjor var sektor 1 ein del av partysona. I år er både sektor 1 og 2 stillesoner. Sektor 1 var en del av stillesonen i 2012. Men takker for link til årets seatmap. Endret 9. mars 2013 av Grankongen Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Må si det var en relativt enkel og grei prosess å seate folk og etter litt innspill fra folk på facebook, enderet de slik at personene du skal seate, ligger i rekkefølgen de er seatet i på høyre siden. Ble fort veldig mye enklere å dobbeltsjekke at folk satt riktig. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen som har fått valgt plass? Gjør jeg noe feil: Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen som har fått valgt plass? Gjør jeg noe feil: Plassreservasjon for de med 30+ billetter: 8. mars kl 17:00. Plassreservasjon for de med 20+: 9. mars kl 12:00. Plassreservasjon for de med 10+: 9. mars kl 20:00. Plassreservasjon for de med 5+: 10. mars: 12:00. Plassreservasjon for alle: 10. mars kl 20:00. Plassreservasjon for de med Creative-billett: 12. mars kl 17:00. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Oy, tusen takk for det der ! Begynnte å bli litt småstressa, å ser det nå ganske bortkasta å være oppe halve natta.. Hehe, må huske lese bedre neste gang.. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Er det noen andre som har lagt merke til at vi endrer til sommertid under årets TG og at TG i år blir en hel time kortere enn vanlig? Og er det noen som vet hvem som sitter på de reserverte plassene? Skal tydeligvis sitte rett ovenfor dem, men jeg aner jo ikke hvem de er Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 http://www.qualityflow.net/tg13/ Er så sykt gira på tg nå!!! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 http://www.qualityflow.net/tg13/ Er så sykt gira på tg nå!!! Skulle bytta bakrund på siden. Hehe Hva er "gaming zone"? Tatt denne fra the gathering sin side i 2011 http://www.gathering.org/tg11/no/news/52/56/Seating-date/ "Sone 4, sektor 9: Gamer zone Dette er sonen for deg som skal delta i spillkonkurransene, eller bare er interssert i å spille. Vi forventer at det er litt roligere her, slik at man lettere kan konsentrere seg om spillingen, headset anbefales. Utover det er det ikke noen krav om å gjøre noe spesielt. " Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Noen som vet hvor mye dagspass kommer til å koste? Får mest sannsynlig ikke billetter, men har lyst til å ta turen innom allikevel... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Hører rykter om at det vil komme ny info om dagsbilletter på nettsidene om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Internet koblingen til TG nedgraderes til 70 Gbit i år, men med nytt nettverkdesign og 3 Gbit uplinks til bordswitchene (oppgradering fra 2 Gbit tidligere) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Internet koblingen til TG nedgraderes til 70 Gbit i år, men med nytt nettverkdesign og 3 Gbit uplinks til bordswitchene (oppgradering fra 2 Gbit tidligere) Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hvor har du det fra? http://technet.gathering.org/ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ikkje lov med kvitevarer som dreg straum frå nettet, kva med kvitevarer som dreg straum frå bil/mopedbatteri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå