Pubé Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Beste stolen av typen jeg har gnidd ræva mi på. Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Hva kommer folket til å spille på TG i år? For meg ligger det nok an til veldig mye SimCity 5 spilling. Også blir det alltid litt TrackMania når man har gått lei alt annet. Helt klart MYE SimCity på meg også. Kan nesten ikke vente til releasen om 1 uke. Dette blir tidenes TG! Noen som kan si sånn cirkus hvor mange billetter som pleier å bli sluppet ved seatmap-release? Har en venn som er på rundt 200ende plass, og vil gjerne vite om han fortsatt har en sjanse siden det bare er drøyt 3 uker igjen til TG13. EDIT: Jeg regner med at det er ganske mange igjen, ihvertfall hvis vi skal tro denne linken: http://techserver.ga...ing.org/tickets .. Hvis det er plass til rundt 4800-5000 i vikingskipet, og bare 4000 er sluppet, så får han nok plass <: Endret 2. mars 2013 av Bysno Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det har blitt svart på veldig mange ganger nå. Men til spørsmålet så anses man som gammal nok om du klarer å ta vare på deg selv uten foreldrene dine. Er du under 16 må du ha med samtykke fra foreldrene dine. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Er det noen som har erfaring med å kjøpe matbillett? Gruppa jeg skal reise med vurderer dette, men ingen av oss har vert på TG før. Vi er litt skeptiske til hvor mye kaos det blir når ett par hundre man skal forsyne seg fra en buffe samtidig, men hvis den står oppe en stund og området er stor nokk bør det ikke være noe problem Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Matbilletten fungerte fint i 2012, møt opp til måltidsstart, så får du godt med tid og mat. Møter du opp 10:45 til frokost (stenger 11) kan du ikkje sette deg ned og ta livet og maten din med ro. Tacobuffeten var den einaste som faktisk var litt styrete, men eg vart mett. Maten i seg sjølv var heilt grei, men dei skal ha gjort ganske heftige endringar for å forsvare prisjusteringa i år. Eg gjekk for Fjordland-meny, og tek tacobuffet på motellet - der får du faktisk ete så mykje du vil. Lenke til kommentar
LoxDrock Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det har blitt svart på veldig mange ganger nå. Men til spørsmålet så anses man som gammal nok om du klarer å ta vare på deg selv uten foreldrene dine. Er du under 16 må du ha med samtykke fra foreldrene dine. Hehe Takk Tenkte og ta en tur til neste år, Men har vært mye på lan til og være 13.. Lenke til kommentar
Jaffacake Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvis noen har tilgang til billett, og ikke skal kjøpe for noen andre, så vil jeg kjøpe Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har sikkert blitt stemplet som tråden`s noob nå, men jaja. Ser at "alle" skal ta med seg 10m internett kabel, noe jeg forsåvidt har. Det jeg kom på er at det er noen ekstreme internett hastigheter vi får på tg. Så lurer på om den jeg har ikke er bra nok for å få full utnyttelse av det raske internettet. Har ikke peiling på hva den heter, men har noen tips til hvordan jeg kan finne det ut (?) eller hvilken jeg eventuelt skal bestille ? Noen som vet noe om hvor raskt internettet blir i år? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det er vell bare Gigabit switcher ved bordene, så en helt vanlig CAT:5e kabel holder lenge det. Lenke til kommentar
jan96erik Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Noen som selger 1 billett? Takker for svar Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kjør cat6 du for å være sikker Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Pff.. Alt annet enn CAT:7a er for pingler.. Eventuelt ha med seg egen fiberkonverter... Endret 5. mars 2013 av RamGuy Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Pff.. Alt annet enn CAT:7a er for pingler.. Eventuelt ha med seg egen fiberkonverter... Vel jeg har både LC multimode fiber, CX4 10 GbE og Cat7 så det går bra for min del Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Takker for gode svar Så da skal vel denne være perfekt: http://www.netonnet.no/art/data/kabel-og-kontakt/nettverk/nettverkskabel-rett/andersson-cat6ecable10mblack/166946.5361/ Lenke til kommentar
skateinthesnow169 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hei, er noen som selger 1 billett for TG 13? Jeg er villig til å betale maks pris (1099,00NOK) Du kan kontakte meg via PM eller på [email protected] Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Du er nok ganske langt bak i køen her hvis du skal sette maks pris. Vet om folk som betaler vesentlig mye mer enn som så. ( de betaler 1100 for biletten og da gir ekstra penger for å være snille såklart) Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har dere noe spesielt dere skal ta med dere? Et must? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har dere noe spesielt dere skal ta med dere? Et must? Regner med at jeg tar med datamaskinen ... Ellers får vel joysticken bli med i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå