Pubé Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ikke smart, du er en drittsekk om du gjør det, og det er vel en fare for å bli anmeldt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 drittsekk hvada? Jeg har ingen billetter så den er grei. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Om man lurer venner ved å selge billetter til en høyere pris en kjøpspris, er man en drittsekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Om man lurer venner ved å selge billetter til en høyere pris en kjøpspris, er man en drittsekk. Lurer de? Kompisen min har ikke planer om å lure noen, de som han selger til vet hvor mye en billett egentlig koster, de kan vel bare takke nei om noen hundre kroner mer er for mye å be om? Jeg vet ikke jeg, sikkert noe greier med kjøper av billett osv uansett. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Så hvorfor gadd i å spørre i det hele tatt? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Fordi jeg har ikke lyst at kompisen min skal bli anmeldt etcetc,, gir han forhåndsregler så tar han det derfra. Endret 19. januar 2013 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Svartebørs: Vi anbefaler STERKT å ikke kjøpe billetter privat. Dette er imot reglene, og også ulovlig. Privat salg av billetter åpnes det for først etter at Geekevents har stengt for refunderinger. Kjøper du billetter privat, kan du lett risikere å bli lurt, billettene kan bli konfiskert m.m., og The Gathering ser svært strengt på slik aktivitet. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Noen som selger billett? Lenke til kommentar
mysayene Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 hva er sjansen for å få billett? er 2000 i køen og har ikke gått fram i det hele tatt de siste ukene, trenger 3 billetter:/ har en kamerat fra england som har booka fly men vi har ikke fått tak i billettene ennå Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Trokke du kommer til å få taki. TG har bytta ut krative programmerer og hardcore PC gamere med PS3 gamere og "fordi det er i moten"-folk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Joa, det høye CO2 innholdet i lufta fryder. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kom bare til å lure litt, spørsmål til dere som har vært der før. Hva gjør dere med soving? Vurdere å gnure en madrass å dyna ned i en koffert, eller er det veldig dumt ? Å Hvis jeg tar med 2 kofferter hvor kan disse stå..? Er det noen plass for det eller..? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Oppblåsbart liggeunderlag og sovepose er gull. Det tar liten plass og er lett å bære med seg. 2 Lenke til kommentar
Jaffacake Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Noen som selger billett? PM meg Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Gode nyheter for de som enda står i kø: TG13: Det er nå justert ned hvor lenge hver person har tilgang til å handle fra 52 til 30 timer. Dette vil føre til at køa går litt raskere iallefall :-). Endret 21. februar 2013 av Borbra Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Skrev om dette i HW-rekketråden også, men slenger det inn her også, da selv gamle HW-rekka veteraner er hjertelig velkommen til å delta: Jeg har fått en hendvendelse fra "stemmen i taket" i dag: I 2006 ble det som da var verdens største rasterbation satt sammen og hengt opp på TG, men denne har desverre blitt utkonkurrert av en enda større en. Nå vil vi ha rekorden hjem igjen! Det trengs 10-15 personer som er villige til å bruke en del timer av TG på å organisere, og teipe sammen over 1500 A4-ark til et gigantisk bilde, og som den tradisjonelt største enkeltgruppa på TG, ble HW-rekka spurt først. Jeg håper vi kan klare å samle oss om, og å gjennomføre dette, da det ærlig talt er ganske kult å være best i verden! 2 Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Leste en plass på forumet her at man må ha med "lapp fra hjemme" om man er under 15 år. Har frem til nå trodd at dette var 16 og ikke 15. Noen som vet noe konkret her? Er det under 15, eller under 16? For er nå 15, så vis det er under 15 vil jeg ikke trenge "lapp" ? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Fra denne siden: Samtykkeskjema om du er under 16 år. Samtykkeskjema vil bli lagt ut på sidene våre senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå