Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - Jann - 50mm f/1.8G

Anbefalte innlegg

Jeg velger meg 7, 8, 9 og 11. Sju'ern fordi det er nok et rolig blåtimebilde med stemning (dog ikke helt på høyde med brygga som var helt knall). Åtte var litt snodig, det ser ut som det henger slimtråder rundt omkring, men det må vel være spindelvev? Blikket vandrer i alle fall langs trådene. Ni er et snodig og minimalistisk bilde. Bare en trebjelke av noe slag som stikker så vidt opp fra isen (er det så kaldt altså?). Hvis det kuttes bittelitt i toppen slik at det lille vi ser av himmel blir borte, så blir det enda mer rendyrket. Fint sett det her. Elleve er litt spesielt. Det skriker egentlig etter et ekstra blikkfang, og hadde det hatt det så hadde du vært inne på noe stort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åtte var litt snodig, det ser ut som det henger slimtråder rundt omkring, men det må vel være spindelvev?

Stemmer det k.n.b, er spindelvev.

Takker og bukker alle sammen for tilbakemeldingene, kritikk og ros er flott og å fint dere tok dere tid å kommentere å titte.

Ellers så har været har ikke vært det beste de siste par dagene så dagens bilde blir deretter, regner med dere skjønner tegninga. :)

Bilde 16 - Kaos

post-182388-0-90775500-1351260707_thumb.jpg

iso 1600, f1.8, 1/250s, jpeg

Lenke til kommentar

Mange bra bilder skulle ønske jeg tok like mange bra bilder.

+ på bilde 5,6 og 7 spesielt nr 6 er noe jeg gjerne hadde hengt på veggen.

- på bilde 2 og 16. nr 2 meg ikke noe. nr 16 er vell mer som et avis bilde har vell blitt bedre uten bilen som kommer imot.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer, hyggelig. :)

Har ikke fått tid å laste opp de to siste bildene. Dette er fra den 30 og 31.

Så dett var årests oktoberfest over. Har vært morro når en har hatt tid. Og ikke minst alle de flotte festene og bildene folk har postet. Flott jobba!

Bilde 18 - Kong vinter er her

post-182388-0-31216200-1351789570_thumb.jpg

iso 100, 1/50s, f5.6, jpeg

Bilde 19 - Halloween

post-182388-0-78640400-1351789702_thumb.jpg

iso 1600, 1/25s, f1.8, jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...