k.n.b Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg velger meg 7, 8, 9 og 11. Sju'ern fordi det er nok et rolig blåtimebilde med stemning (dog ikke helt på høyde med brygga som var helt knall). Åtte var litt snodig, det ser ut som det henger slimtråder rundt omkring, men det må vel være spindelvev? Blikket vandrer i alle fall langs trådene. Ni er et snodig og minimalistisk bilde. Bare en trebjelke av noe slag som stikker så vidt opp fra isen (er det så kaldt altså?). Hvis det kuttes bittelitt i toppen slik at det lille vi ser av himmel blir borte, så blir det enda mer rendyrket. Fint sett det her. Elleve er litt spesielt. Det skriker egentlig etter et ekstra blikkfang, og hadde det hatt det så hadde du vært inne på noe stort. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 6´ern blir klar favoritt her, nydelig blått mørke, de tre guloransje refleksene fin kontrast øverst. Ellers mye bra og fin stigning i programmer, spent på fortsettelsen. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Åtte var litt snodig, det ser ut som det henger slimtråder rundt omkring, men det må vel være spindelvev? Stemmer det k.n.b, er spindelvev. Takker og bukker alle sammen for tilbakemeldingene, kritikk og ros er flott og å fint dere tok dere tid å kommentere å titte. Ellers så har været har ikke vært det beste de siste par dagene så dagens bilde blir deretter, regner med dere skjønner tegninga. Bilde 16 - Kaos iso 1600, f1.8, 1/250s, jpeg Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ah, der fanget du stemningen perfekt. Godt bilde! Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Mange bra bilder skulle ønske jeg tok like mange bra bilder. + på bilde 5,6 og 7 spesielt nr 6 er noe jeg gjerne hadde hengt på veggen. - på bilde 2 og 16. nr 2 meg ikke noe. nr 16 er vell mer som et avis bilde har vell blitt bedre uten bilen som kommer imot. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Her snør det visst så det holder. Intens og hutrende kveldsstemning. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Kaos har fine linjer, som selv ikke snøkaos kan fjerne! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Takk igjen folkens for kommentarer. Bilde 17 - Lys i mørket ISO 100, 1/40s, 1.8, jpeg Lenke til kommentar
Epp Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Likte godt bilde 17. Får følelsen av å bli konfrontert av en robot bra komposisjon og lys Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Fin stemning i det siste der, mørkt og lyst - og litt mystisk. Hva er lyset foran, bak? Jeg undrer meg iallfall, og det er jo en god ting! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Mystisk bilde, og derfor litt spennende. Flott bruk av lys (og mørke). Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Enig med de tre andre so mhar kommentert bildet. Nr 17 ble flott. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Bilde 17 falt i smak! Flott komponert og eksponert og intressant motiv. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Takk for kommentarer, hyggelig. Har ikke fått tid å laste opp de to siste bildene. Dette er fra den 30 og 31. Så dett var årests oktoberfest over. Har vært morro når en har hatt tid. Og ikke minst alle de flotte festene og bildene folk har postet. Flott jobba! Bilde 18 - Kong vinter er her iso 100, 1/50s, f5.6, jpeg Bilde 19 - Halloween iso 1600, 1/25s, f1.8, jpeg Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Fin variasjon i din oktoberfest. Likte spesielt "mørket faller på" og "lys i mørket". Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Kong vinter kjører visst hardt på. Meget vinterlig i forhold til heromkring. Med s/h-konverteringen fremstår grantrærne som tettpakkede monumenter over full vinter. Sees i ny fest til neste år? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Du har en stemningsfull fest, som godt illustrerer overgangen fra våt høst til hvit vinter, alt på en måned. Mine favoritter er nok #6: Mørket faller på og #18: Kong vinter. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Mye atmosfär i dine bilder og du har "fanget" hösten og det tidlige vintern på en fin måte! Det har värt hyggelig å fölge med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå