Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - Jann - 50mm f/1.8G

Anbefalte innlegg

Bruker: Jann

Utstyr: Nikon D600 + 50mm 1.8g

Deltakernivå: Kandidat

Utfordring: Å fullføre kandidat. Blandet bilder samt prøve ut hvordan d600 er.

Det blir stort sett høstbilder av alle mulige fargekombinasjoner og nye uoppdagede steder jeg kan finner her i byen og omegn. Godt mulig noen skummring/nattebilder hvist været tillater.

Endret av Jann.
Videoannonse
Annonse

Ser ut som du har forsøkt deg på skumring allerede. Men det var kanskje bare et eksponeringsvalg? Uansett ikke vanskelig å se at høstfargene har ankommet. Forsøkte meg på noen liknende motiver i dag, men syntes ikke jeg fikk det helt til, så mitt valg falt på det animalske. Men jeg skal forsøke å følge opp starten din etter hvert. Gleder meg til å se hva du får ut av den nye D600'n.

• Liker 1

Ser ut som du har forsøkt deg på skumring allerede. Men det var kanskje bare et eksponeringsvalg? Uansett ikke vanskelig å se at høstfargene har ankommet. Forsøkte meg på noen liknende motiver i dag, men syntes ikke jeg fikk det helt til, så mitt valg falt på det animalske. Men jeg skal forsøke å følge opp starten din etter hvert. Gleder meg til å se hva du får ut av den nye D600'n.

Stemmer det k.n.b. Tenkte skulle prøve å se hvordan det ble med kjappere lukker. Ble ikke så alt for gale, likte det på et høstvis :) Ja det er å ha fantasien i fokus som ikke alltid er lett hehe. Vet ike helt om jeg gleder meg eller gruer meg til å se hva jeg får til..

Ja, enig angående utsnittet k.n.b og Bjørn. Takk for at dere nevnte det, måtte se 2 ganger. :) Liten fiks gjort.

Mørke og dystre toner - fin bokeh i høstmørkten.

Er ikke helt sikker på utsnittet på siste jeg heller - hadde kanskje gjort seg med et videre objektiv der senterpunktet er satt.

Liker fargene i både trær og speilet himmel - var fint tidspunkt å være ute med kamera. :)

Takker, var en flott ettermiddag å dra ut på. Fin tempratur også. Ja enig der som jeg nevnte til de andre, skulle laget utsnittet litt annerledes, fikset nå. :)

Fine, dype farger i bilde 1. Godt fanget høststemning. :)

Takker, begynner litt svakt. Må vell ta seg opp forhåpentlighvis. :)

Endret av Jann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...