Computer mannen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Hei Jeg tenker å selge min ca 3 år gamle komplett gamer a10. det jeg lurer på er dere tror jeg kan få for den. specs i bildet under. Det er ikke noe feil med den som jeg vet. følger med tastatur, mus og musematte.(det som følgte med pcen) den kostet lit over 10000 ny Endret 30. september 2012 av Computer mannen Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 1 000 til 1 500 kr maks (om den i det hele tatt er salgbar) Er ikke verdt så mye, da dette er virkelig gamle deler. HD 4850 (skjermkortet) ble lansert i juni 2008, CPU-en (AMD Athlon 64 X2 6000+) tilhører en CPU serie som ble lansert i desember 2006 (første modell). Dog ble akkurat den du har, som tilhører G2 versjonen lansert noe senere. Lenke til kommentar
Computer mannen Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Mener jeg kan selge den for litt mer (2000). drar godt på de felste spill bortsett fra tunge spill som skyrim og høy grafikk på battlefield. akkurat nå er den fyldt opp med skitt, men når den blir reinstallert så vil den jo kjøre enda bedre. vis du ikke er en "hardcore gamer" så fungerer den veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå