Skillica Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hei! Har sett en del på komplett gamer a10: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10684 Er ikke akkurat expert på pcer men jeg vil ha en pc som jeg kan spille spill som bf3 uten lag, i best mulig kvalitiet. Så hvordan kan denne pcn kjøre bf3? JEg liker også godt å filme med fraps, og lage videoer/montager. Så jeg vil ikke ha fraps lag heller! Lenke til kommentar
Gjest PingPangbv Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hvis du spytter inn 3000 ekstra får du det du ønsker, BF3 up ultra ved 1080p, den er nedsatt fra 13k til 10k og leverer mye bedre ytelse: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10618 Det beste du gjør er å kjøpe separate deler og bygg den selv, du får mye bedre utvalg og en PC som er mer tilpasset ditt bruk. I så fall ville jeg ha basert meg på et oppsett rundt i5 3570k og Z77-hovedkort alt etter ditt ønske av størrelsesormat, overklokkingsmulighet, sli/crossfire og det rent estetiske på hovedkortet. Jeg ville også ha investert i en prosessorkjøler, denne helgen selger komplett Noctua NH-D14 til bare 400kr. En 600-750W PSU, kanskje Corsair GS eller HX-serie eller Silver Power sin SP-serie. GTX 670 er min anbefaling når det kommer til skjermkort for Battlefield3, men vil bare legge til at med fraps så vil frameraten på spillet skrus ned til hva fraps er satt til å recorde i (typisk 24 bilder i sekundet) så jeg ville egentlig ha kikket på annen programvare for opptak av gameplay. Når det gjelder minne så vil jeg bare si at 8GB er mer enn nok med mindre du driver med tung video og bilderedigering. (Husk å ikke kjøpe RAM med høye kjøleribber ved valg av stor prosessorkjøler som feks Noctua NH-D14). alt i alt: med et oppsett basert rundt disse delene vil du klare å kjøre BF3 på Ultra ved gjennomsnittlig 60 FPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå