Gå til innhold

Må man betale gebyr for å oppgradere til Telenor Komplett Duo i bindingstiden?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en iPad med 4G og på den har jeg et abonnement som gir meg 4GB data i måneden for 199,- På fredag kjøpte jeg iPhone 5 med Komplett S.

Så nå har jeg kommet opp i den situasjonen at jeg må betale rundt 500,- i måneden for begge deler, noe jeg syntes var alt for mye. Så jeg gikk inn på Telenor sine nettsider og så om jeg fant et abonnement som passet meg bedre, og som var billigere. Da fant jeg Komplett Duo. Komplett Duo gir meg to SIM-kort, et til mobilen og et til iPaden. Men jeg har også binding på begge abonnementene.Så jeg må si opp abonnementet på iPaden. Men hvis man sier opp et abonnement i bindingstiden, så må man betale gebyr. Det er her problemet ligger. Hvis jeg oppgraderer abonnementet på iPhonen til Komplett duo, og sier opp abonnementet på iPaden, må jeg da betale gebyr for å si opp det abonnementet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Telenor Mobilt Bredbånd 199 du har? Kjøpte du kun et SIM-kort her er det ingen bindingstid. Kjøpte du med modem/pad/tab er det.

 

En annen ting. Du har 4 GB inkludert nå, med Duo har du 1,5 GB. Du bruker altså mindre enn dette?

Ja, jeg kjøpte iPad uten sim og kjøpte sim-kort ved siden, men på telenor sine nettsider står det at det er binding på iPad abonnementet som jeg har kjøpt, så regner med at det er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...