Gigahertz Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Ganske god måned for de med konsoller og ikke gidder å spille spill på PC. Men desverre så er Assassin's Creed 3 til PC i november, Resident Evil 6 kan være utsatt til 2013 på PC Eneste jeg kan tenke meg å kjøpe denne måneden er en haug med HD remakes og Forza Horizon (om demoen imponerer meg). Jeg vil heller vente noen måneder for en bedre spillopplevelse på PC. Resident Evil 6 er publisert på steam men det står skrevet "2013". Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 War of the Roses virker utrolig kult! Jeg storkoste meg i betaen Gleder meg til å spille med kompiser, lagarbeid er viktig. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 WRC 3 War of the Roses virker utrolig kult! Jeg avbestilte fra Steam etter å ha prøvd demoen. Kult konsept, alt tyder på dårlig utførelse. WRC 3 Ut ifra demoen er WRC 3 like dårlig som de to foregående Dishonored, Forza Horizon og kanskje Doom 3 BFG blir nok de eneste fra denne måneden. Forza blir kjøpt senere når det har sunket under 200,- fra utlandet (Jeg gidder ikke støtte Turn10/Playground med mer når de har en så bedriten politikk på DLC.) Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Synes det er så utrolig trist at vi som vil spille AC3 på PC må vente en måned ekstra :/ Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 må ikke glemme stor spillet "Skylanders Giants" som kommer 21 oktober!! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 og Killzone Trilogy den 23 oktober!! Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er det ikkje på tide at Forza kjem til PS3 og?... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er nok like sannsynlig som at Gran Turismo kommer til Xbox i nær fremtid. Lenke til kommentar
øggarden Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 NBNB!!!!!! Euro Truck Simulator 2 fra Scs Software ute den 19 Oktober 2012!!!!!!!!! :yes: :yes: 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Så, kommer RE6 til PC eller ikke? Blir litt forvirra når det kun står Xbox og PS3 under plattform, mens det står at det kommer til PC på sia der. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 XCOM! Gleder meg virkelig til å få dette spillet ut, det ligger jo også en demo på steam. Demoen er ikke fantastisk bra da det kun er to veldig korte missions, og det er ganske tungt scriptet. Men rockpapershotgun har en artikkel om dette: http://www.rockpapershotgun.com/2012/09/25/some-things-you-should-know-about-the-xcom-demo/ Lenke til kommentar
Millha Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Fack meh! Hate slike måneder. Lyst på alt, og vil prøve alt. Men...ingen coins. Kjøpte just Tekken Tag 2, så det blir nok bare RE6 denne mnd. Neste mnd. blir Hitman øverst på lista, rett etter Far Cry 3. Er det noen andre som sliter å blir ferdig med spillene før noe annet kommer ut? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Med kun et fåtall timer i løpet av uka (om jeg er heldig) kan jeg bare drømme om å spille gjennom det jeg har lyst til. Det blir noen drypp her og der, og et spill varer gjerne lenge. Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Selv venter jeg nok kun på Natural Selection 2. gjetter på 31 oktober (de har sakt at lanseringsvinduet er oktober), 10 år etter Natural Selection. Lenke til kommentar
Everlate Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) For de som liker simulatorspill så kommer Giants med Farming Simulator 2013 i slutten av måneden. For ikke å snakke om Euro Truck Simulator 2! Nettopp, øggarden NBNB!!!!!! Euro Truck Simulator 2 fra Scs Software ute den 19 Oktober 2012!!!!!!!!! Endret 1. oktober 2012 av Everlate Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 For de som liker simulatorspill så kommer Giants med Farming Simulator 2013 i slutten av måneden. For ikke å snakke om Euro Truck Simulator 2! Mer sans for Farming Simulator pga det store modding miljøet (noe av det artige er faktisk å lage egne kart og maskiner), men Euro Truck Simulator 2 ser ut til å bli en etterlenget oppgradering i sjangeren, som jevnt over inneholder dårlige simulatorer. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det ikkje på tide at Forza kjem til PS3 og?... Er det ikkje på tide at Forza kjem til PS3 og?... Forza kommer aldri på PS3 og Horizon er det eneste spillet jeg skal ha meg i oktober. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har forhåndsbestilt Pokemon Black 2 og Assassin's Creed III, og jeg snuser litt på Dishonored og Forza Horizon. Forhåpentligvis blir også Retro City Rampage endelig lansert denne måneden(lanseringstraileren er visstnok like rundt hjørnet). Totalt sett virker det som om det blir en bra spillmåned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå