Øystein.F. Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Spenn fast selen, dette blir brutalt. Les hele saken Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Gleder meg til warfighter, AC3, Forza horizon og lotro riders of rohan, kommer til å få dårlig tid fremover. Blir vel sikkert enda dårligere tid i november. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 warfighter, AC3 og Dishonored <3 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Gleder meg til warfighter, AC3, Forza horizon og lotro riders of rohan, kommer til å få dårlig tid fremover. Blir vel sikkert enda dårligere tid i november. November er det FM13, hitman og far cry 3 for min del xD 1 Lenke til kommentar
Everlate Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 War of the Roses virker utrolig kult! 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Synd at Forza Horizon ikke har noen god støtte for Logitech G25 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 For eventyrspillere er det det "litt" spesielle spillet Lucius som er månedens største release. Her skal man spille som djevelens sønn og ta livet av alle ved å få det til å se ut som ulykker...... http://www.youtube.com/watch?v=22gv773SJm0&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Ganske god måned for de med konsoller og ikke gidder å spille spill på PC. Men desverre så er Assassin's Creed 3 til PC i november, Resident Evil 6 kan være utsatt til 2013 på PC Eneste jeg kan tenke meg å kjøpe denne måneden er en haug med HD remakes og Forza Horizon (om demoen imponerer meg). 1 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Aha! Visste det var noe som manglet! Dette sammen med Dishonored blir månedens høydepunkter. Så får vi se om War of the Roses henger seg på etterhvert. Lenke til kommentar
Twilight Sparkle Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Gleder meg til AC3 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 For de som liker simulatorspill så kommer Giants med Farming Simulator 2013 i slutten av måneden. Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 AC3 blir kjøpt, XCOM kanskje også men det blir senere siden jeg har altfor mange spill for tida. Hell Yeah er allerede preordra. Lenke til kommentar
FanTa_A Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hvordan kan noen skrive "eit realistisk og autentisk spel" i samme setning som Medal of Honor: Warfighter???? Dette er like realistisk som rambo/hot shots Lenke til kommentar
Puro Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Resident Evil lol, skal de ikke slutte å ødelegge den serien snart? AC er snart out-dated allerede og MoH-spillene døde for min egen del i 2003. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Synd at Forza Horizon ikke har noen god støtte for Logitech G25 det er ikke støtte av logitech sine ratt i det hele tatt på xbox, pga at de fungerer til ps3 også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hva, ikke et ord om Professor Layton and the Miracle Mask? Det er faktisk det spillet jeg ser aller mest frem til i oktober. Blir en veldig fin måned med det, AC3, Dishonored, Doom 3 BFG Edition, FM13 og Okami HD. Mulig jeg kjøper Lucius også. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Fikk Resident Evil 6 i går i posten. Det e dritstilig. Har fådd runna Leon sin campaign og testa litt Mercenaries mode på High Sea's Fortress PreOrder Map. Annbefaler det til fans av tidligere RE spill. Heldigvis så minnet mye av Leon sin campaign mer om RE4 enn RE5. Lite egentlig å pirke på. Meget stilig Actionspill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) War of the Roses virker utrolig kult! Veldig kult konsept, utføringa er så som så. Var i betaen og har spelt i Early Access siste veka - med mindre Fatshark har ein gigapatch som fikser ei serie med grunnleggande mekanikk- og balanseproblem klar for lanseringsdagen, er eg redd WoTR ender opp som ein kalkun av dimensjonar. Særleg bra på CV-en til Fatshark vil det heller ikkje sjå ut, med nok eit strengt middelmådig spel å skryte av. 12. oktober kjem også Age of Chivalry: Medieval Warfare, standalone-utgåva av Source-modden. Same territorie som War of the Roses (lagbasert multiplayerkamp i middelalderen), men med eit kampsystem som minner meir om Dark Messiah enn WoTR sitt Mount & Blade-deriverte, sjølv om dei har bytt frå Source til UE3. Har diverre ikkje fått prøvd dette endå, men etter kvart som misnøya med WoTR og Fatshark si manglande interesse å fikse det stig, ser AoC:MW meir og meir interessant ut. Sikkert kjøp, iallefall, så får eg heller sjå om det leverer. Dishonored vert nok likevel høgdepunktet for min del. Endret 30. september 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Mye som frister, men en skal jo ha tid til å spille alt også. Eneste jeg vet jeg skal ha er Assasins Creed 3, men det blir ikke før i November for min del. Da jeg skal spille det på Wii U. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå