FunFact Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg liker alle de 5 siste bildene - av ulike årsaker. 19 pga komposisjonen, 20 pga kontrastene, 21 pga skaprheten og ulykken, 22 pga humoren og sist men ikke minst 23 pga det forlatte, majestetiske og litt eventyraktige - og s/h konverteringen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 22. var morsom, og 23 var riktig høst-trist. (Enn det fine, stemningsfulle med tåke jeg så nylig i din Flickr?) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Stressballen var flott. Godt komponert og fengende motiv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 22. var morsom, og 23 var riktig høst-trist. (Enn det fine, stemningsfulle med tåke jeg så nylig i din Flickr?) Takker og bukker. (Det fine var tatt med feil objektiv). Stressballen var flott. Godt komponert og fengende motiv. Takk. Er fornøyd med komposisjonen, men fargene ble noe funky ser jeg nå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Å sånn ja...greit for meg, bruker bare samme objektivet på alt jeg nå, fra macro til landskap...har visst blitt favoritt-objektivet mitt. Tror jeg må prøve å finne en zoom eller noe til 50D så det blir like attraktivt å bruke. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ikke noe feil med funky farger på et slikt motiv Fint det siste også, men det i spoiler er enda bedre i mine øyne! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 "Høst er tåke" likte jeg. Ikke bare fordi det er tåke (som jeg liker), men fordi det treet så så hemningsløst spøkelsesaktig ut. Godt sett det der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Å sånn ja...greit for meg, bruker bare samme objektivet på alt jeg nå, fra macro til landskap...har visst blitt favoritt-objektivet mitt. Tror jeg må prøve å finne en zoom eller noe til 50D så det blir like attraktivt å bruke. Jeg prøver ellers å bruke 30mm-en for det meste i denne testen; men jeg skulle sammenligne G3 og GH2; og da er det bedre å bruke to objektiver enn å bytte over hele tiden. Du har vel alt du trenger av optikk til 50D? Kanskje selge den og optikken i stedet og kjøpe litt mer optikk til GX-1 istedet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Ikke noe feil med funky farger på et slikt motiv Sant nok Fint det siste også, men det i spoiler er enda bedre i mine øyne! Det var vanskelig å velge i går, så jeg tok det mest nakne; hadde jeg valgt motsatt, så hadde sikkert vært noen andre som hadde ment at den i spoileren var bedre Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 "Høst er tåke" likte jeg. Ikke bare fordi det er tåke (som jeg liker), men fordi det treet så så hemningsløst spøkelsesaktig ut. Godt sett det der. Takk - det så noe forlatt der det stod; den nærmest ba om å bli foreviget. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 23. Høst er tåke er veldig lekkert! Litt skummelt også. Treet ser ut å vente på at du skal komme bare litt närmere... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 24. Helt på jordet og i tåka 1/50s; f/2.8; ISO 640; G3 Her er det mer tåke - tydeligvis nok å ta av om dagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 23. Høst er tåke er veldig lekkert! Litt skummelt også. Treet ser ut å vente på at du skal komme bare litt närmere... Takk. Jeg turte ikke gå nærmere Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Synes dette var et meget godt stemningsbilde. (den 24.) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Likte tåkebildet godt...spooky ja og høstlig. (Jeg har da vel det jeg trenger til GX også tenker jeg. Nei, må beholde Canon vet du.....) Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Har sett gjennom tråden og synes det er mange flotte bilder. "Rasfare" er jo tidenes setningsskade . Tåke blir jo sjelden feil, og det siste er jo klassisk flott Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Takk for nok en runde med hyggelige og inspirerende kommentarer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) I dag har det vært mest en repetisjonsøvelse. Så vi begynner med: 25. Down on the farm II Desverre, så ventet jeg ikke 5 minutter; idet jeg kjørte forbi (etter å skrapt vinduene på bilen) så var lyset enda bedre ... Andre alternativer i dag i spoiler. En annen kjenning er kaffekos: Var i byen i kveld, og dette motivet tvang seg også på ... Endret 25. oktober 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 25. var da helt praktfull...ikke noe alternativ til den nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå