Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - tomsi42 - Sigma 30mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Rasfare! Veldig bra! Ellers, gratulerer med nyervervelse!

Takk; morsomt at brostein faller i smak. Blir nok mest bilder med nyerverelsen resten av måneden.

Hva har du kjøpt nå da? Rasfare var interessant ja...likte også fargene i 13....

Jeg har kjøpt meg nytt kamera - ikke GX1 som jeg egentlig hadde tenkt, men en Panasonic G3 (som er avbildet den 15.) Det er mer eller mindre GX1 med innebygget viewfinder og utvippbar skjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er god til å få motiver jeg ikke engang hadde lagt merke til hvis jeg gikk forbi til å gjøre seg bra på bilder!

Takk for vennlige ord. Du kan nok trene deg opp til å gjøre det samme; stopp opp ved ting som ser kjedelige ut, og spander et par minutter på de. Det er ikke alt som ender opp bra - men trenger man ikke å vise frem ;)

Grattis til nytt kamera! Håper du blir fornöyd.

Takk - tror jeg kommer til å bli meget fornøyd ;)

Liker rasfare. Perfekt komposisjon og en herlig blanding av teksturer og former.

Takk.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt kamera. Hadde jeg hatt µ4/3 fortsatt, ville det nok vært et G3. Passe balanse mellom størrelse og funksjonalitet.

Takk. Er enig med deg angående vurderingen av G3.

Jeg håper at mitt nye kommer snart også. Savner søker.

Det er vel ikke lenge igjen nå? November kommer fort.

Fint bilde, men er den god da? Bedre med knekkebrød med brun ost vel....

Beste lefsa som finnes i butikk. Knekkebrød med brunost er godt det; men dette er enda bedre ;)

Lenke til kommentar

Lefsebildet kunne godt vært brukt til reklame for produktet. Godt gjennomført produktfoto :thumbup:

Kanskje jeg skal sende det inn til produsenten og få et årsforbruk av lefser som betaling? :)

Rasfare! Noe ganske absurd over det. Nam.

He-he. Det er i hvertfall ikke et ras jeg vil ha i hodet. Hyggelig at det falt i smak.

Lenke til kommentar

Likte veldig godt Rasfare bildet jeg også. Vestlandslefsa er også veldig bra. Likte detaljen med brillene!

Artig at du fikk med deg brillene :) Ellers takk for kommentarer andre bilder.

Takk til dere andre også, selvsagt; morsomt at dere holder følge.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

18. Torsdagspils

8102366907_8d8708187d.jpg

1/100s; f/2.8; ISO 3200; G3

Det ble en tur på byen i kveld; vi var ikke alene.

edit: jeg hadde byttet objektiv slik at kveldens førstevalg var med feil objektiv ... Så den havnet i en spoiler

18.

8101153273_d1b2249965.jpg

1/640s; f/2; ISO 3200; G3 + 20mm f/1.7

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Fin komp på begge de siste 2 synes jeg, fin sving innover i bildet.

Den siste her falt virkelig i smak.

Takk for kommentarene. Jeg selv var ikke helt fornøyd med gårsdagens; tror det kan ha med at brennvidden er ikke optimal til denne type motiv. Alternativt etterbehandlingen - sitter på en laptop med elendig skjerm nå.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...