Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - tomsi42 - Sigma 30mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte veldig godt graffiti-bildet! Fargene, kontrastene og det herlige bøyde røret som virkelig gjør bildet.

Det siste var også bra. Liker den meget beskrivende tittelen. Kunne evt het "steinfoss".

Det bør ihvertfall være nok stein til en oppkjørsel der.

Lenke til kommentar
Likte veldig godt graffiti-bildet! Fargene, kontrastene og det herlige bøyde røret som virkelig gjør bildet. Det siste var også bra. Liker den meget beskrivende tittelen. Kunne evt het "steinfoss". Det bør ihvertfall være nok stein til en oppkjørsel der.

Takk - Steinfoss var et godt alternativ til tittelen. Det er mer enn nok stein der ...

8091513860_b3ec122ddb.jpg

Rasfare likte jeg godt.

Takk

Likte spesielt 12. Down on the farm. Flotte skyer og fargene på trærne som rammer bildet inn.

Takk . Den ser ut til å bli en favoritt hos meg også.

Lenke til kommentar

"Rasfare" er både et godt bilde og ganske morsomt. Et av dine beste sammen med "Sitter fast!" synes jeg. "Writing on the wall" er nesten et mal-apropos til det første bildet, men jeg liker dette bedre. Liker også at du har med en følgesvenn i festene i from av åkeren, og ja, skyer kan gjerne være bedre enn klar himmel.

Lenke til kommentar

"Rasfare" er både et godt bilde og ganske morsomt. Et av dine beste sammen med "Sitter fast!" synes jeg. "Writing on the wall" er nesten et mal-apropos til det første bildet, men jeg liker dette bedre. Liker også at du har med en følgesvenn i festene i from av åkeren, og ja, skyer kan gjerne være bedre enn klar himmel.

Takk for hyggelige kommentarer. Jeg liker selv å ha noen faste poster i en fest; det blir jo en del variasjon etter hvert, selv om det er samme motiv.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...