Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - tomsi42 - Sigma 30mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde 7 gir meg assosiasjoner til Nederland. Vet ikke hvorfor dog. Bra s/h bilde! Likte også godt løvet som sitter fast. Bra komposisjon!

Nederland - det var en interessant assosiasjon. Kan hende du finner ut hvorfor etterhvert :) Takk for kommentarene.

Hvis det er noe utenfor vinduet, hvorfor ikke ta bilde av det? Her var det jo også kraftige, kontrastrike former som du har fått kommandert til en passelig komp.

Det er ikke ofte det skjer noe spennende utenfor de vinduene - det er stort sett kø den i den ene eller andre retningen.

Ha ha ha! :) Digger sangtekst og bilde nr 9. 8. Var også herlig i sin enkelthet og kontraster i form og farge.

Bra jobbet!

Takk. Liker det når bildet ber om en sangtittel ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk merke at biler tiltrekker seg nevnte konge i dag. Fytterakkern så kaldt (og isete på rutene). Den blå og isete var meget utsøkt komponert, det fungerte også bra å legge bakgrunnen passelig ut av fokus. Sa jeg flotte farger?

På dagens får man nærmest følelsen av planten kryper horisontalt bortover. Ikke sett hjernen min ut av justering. :confused: Slående skyggevirkning som Randi er inne på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...