Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - tomsi42 - Sigma 30mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OI, engelsk konfekt har jeg ikke spist på mange år. Ble nesten litt fristet nå (spesielt etter at ha sett "5. Endelig fredag"), selv om det er forferdelig sött... :)

"6. Don't worry, be happy" er herligt fargerik og morsom! Defintivt et "feel good"-bilde.

Forresten, så fint at du fikk jobben tilbake!

Lenke til kommentar

Ikkenoe er bedre enn en fredag der man kan bryte seg løs litt med noe godt! Fine reflekser fra godisen i koppen! :)

Denne fredagen ble rene Kinder-egget. Snop til morgenkaffen, Nystekt vaffel til lunsj og noen kalde tyske øl på kvelden :)

Ventet på at noen skulle kommentere refleksene.

"Etter stormen" var flott. Veldig dystert. Vigneteringen gir det det lille ekstra :)

Forøvrig er man ikke voksen før man verdsetter engelsk konfekt :p

Takk; synes slike bilder må ha vignettering.

Enormt fargelad kontrast mot himmelen, nærmest en etterpåfest.

Takk; ballongene i nabolaget så mest ut som om at festen hadde vært ...

OI, engelsk konfekt har jeg ikke spist på mange år. Ble nesten litt fristet nå (spesielt etter at ha sett "5. Endelig fredag"), selv om det er forferdelig sött... :)

"6. Don't worry, be happy" er herligt fargerik og morsom! Defintivt et "feel good"-bilde.

Forresten, så fint at du fikk jobben tilbake!

Takker og bukker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for hyggelige kommentarer og tips; jeg har prøvd å stramme opp kranbildet litt. Vet ikke om det hjalp noe særlig - se spoiler.

post-126935-0-00790500-1349727901_thumb.jpg

Jeg likte godt den varianten der, ser litt refleksjon av krana i vannet, selv om den er brutt, endene gjorde seg også litt, vil jeg si... :)

Lenke til kommentar

Ny-utgaven av kranbildet ble faktisk hakket strammere. Også en mer uttalt diagonal ned mot endene.

"Sitter fast" er ditt beste så langt tror jeg. Ganske så flott. Skulle jeg ønske noe annerledes, måtte det være så vidt mer luft under bladet. Ikke noe akutt problem dog.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer.

k.n.b har overbevist meg hvorfro en strammere crop av kranen er å foretrekke. Må notere meg slike tips :)

Når det gjelder løvet på gårsdagen, så er det desverre ikke mer å gå på.

Kodus til RandiA som snart er like tørrvittig som k.n.b og Trondster :rofl:

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...