Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - tomsi42 - Sigma 30mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en slags nerdeserviett, formet som rutepapir? Pent dandert og komponert, nå fikk du meg på farlige tanker her.

Det er det viktigste verktøyet til enhver utvikler - skriveblokk med ruter. A5 selvsagt :)

Jess! Etter stormen er helt i min gågate. Fin tonalitet på himmelen. Bildet har en fin kornstruktur som setter en spiss på uttrykket. Det er min mening i alle fall. :)

Takker og bukker.

He,he...bedre som fotomotiv enn å spise....

Bedre å spise, mener nå jeg ;)

Likte bildet godt. Litt blank kaffe :)

Liker ikke så sterk kaffe om morgenen ;) Neida, det er glasset med vann som jeg tar sammen med kaffen.

Fine gråtoner Etter Stormen, og Sugar in the morning er jo bare herlig! :D

Takker og bukker.

Lenke til kommentar

Engelsk konfekt er det verste fra England siden... den øvrige maten derfra... :D Ser dog bra ut på bilde.

Men kaffe må til. Kjøpt deg ny Nespresso-maskin?

Enig med deg om "konfekten" men den kaffen så god ut...ville kanskje "rettet opp" koppen litt.....

Lenke til kommentar

Litt mindre utblandet kaffe i dag. Men nerdeservietten og engelsk konfekt er på plass. Du behandler oss som de ungene vi er Tom, vi liker ikke for mye forandring.

Forandring er en uting ;) Ihvertfall før lunsj.

Engelsk konfekt er det verste fra England siden... den øvrige maten derfra... :D Ser dog bra ut på bilde.

Jeg må innrømme at jeg har alltid vært fan av engelsk konfekt. Det engelske kjøkken var jeg skeptisk til; men de siste årene har jeg funnet ut at det finens god mat i England som tilhører det engelske kjøkken :)

Men kaffe må til. Kjøpt deg ny Nespresso-maskin?

Har faktisk en hjemme; som ikke blir utslitt, akkurat. Men vi har det på jobben også.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Sliter også med å like engelsk konfekt, men det var noe fin bokeh bak til høyre på dag 4, jeg fokuserte på den...

Sigma 30mm f/2.8 er et overraskende nydelig objektiv. Bokeh-en kommer derfra.

Objetkivet er også uforskammet skarpt.

Enig med deg om "konfekten" men den kaffen så god ut...ville kanskje "rettet opp" koppen litt.....

Kaffen er god. Det skal vel litt mer enn "litt" for å rette opp koppen - jeg synes kanskje den ikke var skjev nok. Vanskelig det der.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...