k.n.b Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er det en slags nerdeserviett, formet som rutepapir? Pent dandert og komponert, nå fikk du meg på farlige tanker her. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jess! Etter stormen er helt i min gågate. Fin tonalitet på himmelen. Bildet har en fin kornstruktur som setter en spiss på uttrykket. Det er min mening i alle fall. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 He,he...bedre som fotomotiv enn å spise.... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Likte bildet godt. Litt blank kaffe Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fine gråtoner Etter Stormen, og Sugar in the morning er jo bare herlig! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Er det en slags nerdeserviett, formet som rutepapir? Pent dandert og komponert, nå fikk du meg på farlige tanker her. Det er det viktigste verktøyet til enhver utvikler - skriveblokk med ruter. A5 selvsagt Jess! Etter stormen er helt i min gågate. Fin tonalitet på himmelen. Bildet har en fin kornstruktur som setter en spiss på uttrykket. Det er min mening i alle fall. Takker og bukker. He,he...bedre som fotomotiv enn å spise.... Bedre å spise, mener nå jeg Likte bildet godt. Litt blank kaffe Liker ikke så sterk kaffe om morgenen Neida, det er glasset med vann som jeg tar sammen med kaffen. Fine gråtoner Etter Stormen, og Sugar in the morning er jo bare herlig! Takker og bukker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) 5. Endelig fredag 1/125s; f/5,6; ISO 400; GF2 Ettersom kaffen igår var vurdert for blank*, så blir det reprise i dag *) Men det er jo de som liker karsken sin sterk Endret 5. oktober 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Litt mindre utblandet kaffe i dag. Men nerdeservietten og engelsk konfekt er på plass. Du behandler oss som de ungene vi er Tom, vi liker ikke for mye forandring. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Engelsk konfekt er det verste fra England siden... den øvrige maten derfra... Ser dog bra ut på bilde. Men kaffe må til. Kjøpt deg ny Nespresso-maskin? Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Sliter også med å like engelsk konfekt, men det var noe fin bokeh bak til høyre på dag 4, jeg fokuserte på den... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Engelsk konfekt er det verste fra England siden... den øvrige maten derfra... Ser dog bra ut på bilde. Men kaffe må til. Kjøpt deg ny Nespresso-maskin? Enig med deg om "konfekten" men den kaffen så god ut...ville kanskje "rettet opp" koppen litt..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Litt mindre utblandet kaffe i dag. Men nerdeservietten og engelsk konfekt er på plass. Du behandler oss som de ungene vi er Tom, vi liker ikke for mye forandring. Forandring er en uting Ihvertfall før lunsj. Engelsk konfekt er det verste fra England siden... den øvrige maten derfra... Ser dog bra ut på bilde. Jeg må innrømme at jeg har alltid vært fan av engelsk konfekt. Det engelske kjøkken var jeg skeptisk til; men de siste årene har jeg funnet ut at det finens god mat i England som tilhører det engelske kjøkken Men kaffe må til. Kjøpt deg ny Nespresso-maskin? Har faktisk en hjemme; som ikke blir utslitt, akkurat. Men vi har det på jobben også. Endret 5. oktober 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Sliter også med å like engelsk konfekt, men det var noe fin bokeh bak til høyre på dag 4, jeg fokuserte på den... Sigma 30mm f/2.8 er et overraskende nydelig objektiv. Bokeh-en kommer derfra. Objetkivet er også uforskammet skarpt. Enig med deg om "konfekten" men den kaffen så god ut...ville kanskje "rettet opp" koppen litt..... Kaffen er god. Det skal vel litt mer enn "litt" for å rette opp koppen - jeg synes kanskje den ikke var skjev nok. Vanskelig det der. Endret 5. oktober 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja, den stillingen der vet jeg er veldig vanskelig.....men kaffen så veldig innbydende ut....tror jeg må ha det eller te nå, kom jeg på. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har faktisk en hjemme; som ikke blir utslitt, akkurat. Men vi har det på jobben også. Litt off topic, men relatert til kaffen på bildet: Fått deg ny jobb, altså? Har ikke fått med meg dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Litt off topic, men relatert til kaffen på bildet: Fått deg ny jobb, altså? Har ikke fått med meg dette. Ikke akkurat en ny jobb; jeg fikk min gamle tilbake Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 De brune og lakrisrullene er kjempegode... Mener forøvrig bestemt at disse var bedre før, da den ene siden var hvit, så lakris, så farget? Fototeknisk så fikk jeg lyst på! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 @Jan: alt var bedre før, også disse Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 6. Don't worry, be happy 1/2500s; f/5,6; ISO 200; GF2 Noen har fest, eller har hatt en, på Gressvik. Det henger ballonger på mange stolper i området ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå