gofortheshow Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hver gang jeg går inn på SC2, BF3, WOW, CS eller CSS så skrur dataen seg av etter ca. 20 minutter. Hva kan være galt? Har renset maskinen så det er ikke støv, og maskinen er kald så det er ikke overoppheting. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Har du sjekket tempen med et program under spilling? Edit: Du kan jo også legge til hvilken hw du har. Endret 30. september 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
gofortheshow Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Har du sjekket tempen med et program under spilling? Edit: Du kan jo også legge til hvilken hw du har. Nei, har ikke sjekket temperaturen under spilling, men jeg har åpnet kabinettet og den er ikke noe varm mens jeg spiller. Den bare stopper etter 20 minutters spilling, så starter maskinen på nytt. Min HW er: AMD Athlon Dual Core Processor 3 ghz 2 gb ram ATI Radeon HD 5670 3d-kort Er ikke helt sikker på hvilket hovedkort det er ... Gammel maskin, Måtte bytte strømforsyning og 3D-kort da strømforsyningen ødela det gamle 3D-kortet mitt. 3D-kortet er nå oppgradert, Strømforsyningen er også byttet ut med en ny. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Gå inn på Endret 27. april 2013 av Laughing Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå