Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Piercing i øyenbrynet (Betennelse?)

krakereid1

Anbefalte innlegg

Heisann! Visste ikkje kor eg skulle poste denne, så bare la den ut her.

Tok piercing for ca. 2 månader siden, renset den 2 - 3 ganger daglig (ikkje kvar dag dei siste vekene O:) ). Skulle ta ut piercingen i sta for å rensen den skikkelig, mista kula, og tenkte eg bare skulle ta ein vanleg øyredobb til eg fikk ein skikkelig piercing igjen, sånn hullet ikkje skulle gro. La den i Dr. Greve's Intimvask (Piercing & Tattoo sjappa jeg tok den på, anbefalte dette) for rensing.

Eg tok øyredobben i øyenbrynet, og ca 1,5 time seinare sjekka eg den, hadde fått en liten klump inni øyenbrynet (visst dere skjønner). Har en i øyreflippen og, og den har aldri gått vekk. Eg fikk hetta, sprang på badet, tok piercingen, vaska den, peisa på med Pyrisept salve og stappa den inni øyenbrynet igjen.

Spørsmålet er da, vil denne klumpen gå vekk? Er det betennelse?

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er betent vil du mest sannsynlig se guffe komme ut og rester av gul/grønn guffe på piercingsmykket.

Stikk å kjøp deg ett nytt ordentlig smykke så fort som bare det, du skal IKKE ta ut piercingsmykket før det har grodd ordentlig nettopp på grunn av at det da vil bli økt fare for betennelse og infeksjoner hvis du gjør det.

Lenke til kommentar

Piercing i øyenbrynet i 2012. Virker som et akutt tilfelle av betennelse på hjernen.

Neida.

Det er mest sannsynlig en betennelse pga at øredobben var skitten.

Gjør som de to over skriver. Går det ikke over så går du til legen.

Endret av Psykake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...