Gå til innhold

Laget en film da vi hoppet på trampolinen!


Anbefalte innlegg

Vi hadde en bra dag på trampolinen, og dette ble filmet. Jeg brukte et Contour kamera, og redigerte filmen med Pineapple Studio. Det ble en del timer med arbeid;)

 

Fint om jeg får noen kommentarer som kan hjelpe meg videre til å lage bedre filmer;) Jeg tenker å bruke andre programmer og investere i et bedre kamera.

 

Jeg setter pris på alle innspill, så hvis du bare vil like filmen, uten å gi noen kommentar, så er det lov også.

 

Her er filmen, og takk for all tilbakemelding.

 

http://www.youtube.com/watch?v=rVEY0qE_44E&feature=g-all-u

Endret av haronn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Basically så jeg de samme triksene 4-5 ganger. Bare fordi 5 stykker tar backflip trenger man ikke å ha med at alle gjør det. Ta med det beste. Er mye materiale her som jeg ikke ville hatt med.

Filmen er for lang, ville kortet den ned til 1-2 minutt og kun hatt med det beste, spesielt det dere gjorde av twists osv. Gjør det fast-paced! Trampoline-samplere er egentlig veldig vanskelig å komme noe sted med, med mindre man begynner med doble-skruer og flips, og syke, kreative komboer.

Med alle den hjelpen og spretten man får fra en trampoline, bør man dra det ganske langt før det blir imponerende.

 

Dere har utvilsomt en god start på selve triksene. Øv mer, fang dem på en mer spennende måte, så blir det bra. Sats gjerne mer på bakketriks også, det er mye kulere å se på etter min mening.

Contour er et interessant kamera og har utvilsomt sine bruksområder, men som du sa kan det være lurt å investere i et annet også.

 

Kan også være lurt å fjerne nettet for å få filmet det bedre.

Anyways, stå på! :)

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sol og blå himmel er ikke alltid så enkelt når en skal filme. Prøv heller på en lys, men overskyet dag. Skyene vil da fungere som en stor softboks og gi et mye bedre lys, men selv da bør du gjøre deg opp en mening om hvor solen er og unngå å filme direkte mot den.

 

Som andre også har nevnt burde du skaffe deg et stativ. Nå ble det veldig urolig filming. Når du skaffer deg et stativ så kjøper du et hvor "spilene" som går ut til føttene enkelt kan løsnes (en liten skrue), da kan du enkelt gjøre stativet om til noe som funker som

.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...