N* Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Kom med en ting noen skal tenke på innenfor et spesiellt tema, som personen kan gjøre, eller ihvertfall skrive. Trenger ikke være innenfor et tema heller. F.eks tenk på hva man kan gjøre med firkanter.. Du kan komme opp med noe helt uventet til slutt. Det er første oppgave. Tenk på noe du kan gjøre med firkanter, og post det her om 10 år. (Alle sitter å glor på denne teksten i 10 år) Evnt bare skriv finn på en vits, eller 10 seksuelle rim på 10 minutter Ihvertfall husker jeg at på videregående var det mye lettere å jobbe, fordi vi fikk oppgaver. Du kan ikke stille et spørsmål som ikke er en oppgave. Endret 30. september 2012 av N* 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Tenk på en sau som løper etter mennesker, lukk øynene og tenk at du er en ulv som spiser sauen. (ha dem lukket i 30 sek) Gjør det 10 ganger hver dag (Var det noe sånnt du tenkte på?) Lenke til kommentar
N* Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) tenk på at det er sprøtt de har navnet på noe av det siste du lærer, i flere sammenhenger; den første gangen du begynner å selvrealise på nrk. Jeg tenker på først og sist. Hvor mange punkter er det imelllom i en læreprosess? Noen som vet det? Endret 17. november 2012 av N* Lenke til kommentar
N* Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Tenk på en sau som løper etter mennesker, lukk øynene og tenk at du er en ulv som spiser sauen. (ha dem lukket i 30 sek) Gjør det 10 ganger hver dag (Var det noe sånnt du tenkte på?) Øynene smakte ikke så veldig mye. Akkurat som en tomat på en måte. Hjernen var full av energi som fikk meg til å bli veldig glad og se rare ting. Tungen var veldig god. Dritten spiste jeg ikke. Men magesekken var seig som tyggis. Skjellettet lagde jeg trommesett av som jeg startet bandet Funky Bones med. Jeg blandet litt saueblod med dmt'et i hjernen til sauen, og laget en drink av det. Jeg fikk mye innsikt og hadde mange sprø tanker. Så wireframes og tok helt av. Jeg fant ut mye rart om veldig mye den kvelden. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg tror jeg missforstod leken litt. tenk på at det er sprøtt de har navnet på noe av det siste du lærer, i flere sammenhenger; den første gangen du begynner å selvrealise på nrk. Jeg tenker på først og sist. Hvor mange punkter er det imelllom i en læreprosess? Noen som vet det? Jeg tror jeg misforstod tråden litt. Jeg tenker på varierende og på kunskap. Det kommer helt an på læreprosessen, men tenker meg det er 6 punkter elleno. Man må jo se, tolke skjønne lære det, beholde kunskapen og gjengi den.... + sikkert flere punkter imellom. Gå i ring 3 ganger etter frokost hevr dag i en uke. Etter den uka vil du ike bli svimmel lengre. Og om du spiser en gullrot imens, så drømmer du om kaniner. Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Du skal tenke ut den dypeste løgnen om livet du klarer. En funksjon eller en måte noe henger sammen på. En forklaring på noe i livet. Men det skal være en løgn som virker veldig jordnær. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det første jeg kommer på er vel feks at jeg tenker at det er jeg som er i sentrum. Uavhengig av det som skjer i verden så er det allikevel meg alt leder opp til. Var det en slik løgn du var ute etter? Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Det første jeg kommer på er vel feks at jeg tenker at det er jeg som er i sentrum. Uavhengig av det som skjer i verden så er det allikevel meg alt leder opp til. Var det en slik løgn du var ute etter? Det er den grunnleggende tankegangen man må ha for å finne det ut ja. Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Jeg har en: Et tre har levd for meg hele oppveksten. Treet sa: We have lots of communications with the those who can see things. Actually we can create their dreams. Åja! We know everything about human sex, and speak alot about it with the sexologs! Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Vi har hjelpen til å lage tankelinjer. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Tenk deg en regndråpe. Den faller og faller og treffer milliarder av like. Om den får seg noen venner og de blir tatt opp i skyene og kommer ned igjen er det nesten umulig å finne dem igjen. Nesten som å lete etter en spesiell nøkkel som ligger i en eller anen lomme i verden... En regndråpe ser egentlig utrolig mye den er både i vannet skyene og ganske lenge i fritt fall, pluss i bekker og i planter og i kroppen til dyr og mennesker... osv... hvordan hadde det vært å vært en regndråpe for et år? Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Land styres av tro som et sikksakkmønster som til slutt ender i en sirkel, og så begynner det på nytt, men på motsatt måte. Dermed ender det likevel i sikksakk. Det onde hersker. Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Men til slutt får man sikksakkmønsteret til å bli en flat linje. Dermed er det godt igjen. Veien er din, kontakten er din, frem til den mistes. Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Eg har ei kråke i buksa doktor!Ok, eg skal ge deg ein pille for det. Men eg har så vondt i tåa doktor! Program. Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Hvis det var slik at alt er relativt er det artig å analysere og sammenligne yrker og bevegelse kontra stillhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå