Harald Gjerholm Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Høstkveld ved Randsfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Herlig bilde fogså. Vakkert høstbilde på alle måter. De to damene gir bildet ytterligere god stemning. V2 er min favoritt, med sitt lys Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Mange takk. Bildet burde nok vært beskjært en del men jeg syns forgrunnen her var detaljert og fin så jeg tok den med. Her har jeg brukt stativ , polafilter og Sigma 18-200. V1 ble litt tamm i nedskalleringen så jeg la inn en litt mørkere versjon som du ser og det ble bedre. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Utrolig flotte detaljer du viser her Harald !! Bare se på den røde lille låven midt i bildet til venstre..forstørr den..og du har detaljer delux ! Godt utført arbeid med særdeles god komposisjon, i tillegg til naturtroe farger. Og prikken over denne brilliansen, er de to personene, som mater bildet til det fullkomne..beste bildet jeg har sett fra deg . :) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Mange takk for kommentarer. Jeg har vel prøvd å fange alt i ett her og det blir vel nesten for mye av det gode. Dessverre blir bildet noe stresset i nedskalleringen og er bare en skygge av orginalen. Tok vel en 20 bilder her nede denne kvelden så det er nok å ta av til en senere anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg